Gå til innhold

Spørsmål om risarosa vognpose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Vi fikk to risarosa poser i barselsgaver til tvillingene som er født i Juni. Disse er veldig pent, men ganske godt brukt. Jeg har hele tiden vært kjempefornøyd med de fine, og gode posene våre. Men nå istand oppdaget jeg at den ene hadde revnet litt på venstre side! Det er snakk om 5 cm altså, så ikke store hullet. Lurer nå på om risarosa fikser dette eller sender en ny pose? Googlet litt, men fant egentlig ingen svar. Så er det noen som vet? :) Tusen takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du selvfølgelig kontakte RisaRosa og spørre om.

Anonymous poster hash: 5ad8f...a82
Skrevet

Rævva kvalitet og stygge som juling, fatter ikke at folk betaler i dyre dommer for de greiene der.

Anonymous poster hash: 74a03...203
Skrevet

Jeg hadde tenkt og kontakte dem i morgen, men jeg klarte ikke å se på den var revnet og stygg så jeg sydde den selv. Men takk for svar :)

Til deg anonym over her: Smaken er som baken! Jeg synes det er verdens fineste poser, og har vært kjempefornøyd med de :-)

Skrevet

Jeg hadde tenkt og kontakte dem i morgen, men jeg klarte ikke å se på den var revnet og stygg så jeg sydde den selv. Men takk for svar :)

Til deg anonym over her: Smaken er som baken! Jeg synes det er verdens fineste poser, og har vært kjempefornøyd med de :-)

Nååh, litt dumt hvis du kunne ha fått en helt ny pose da! Men de kan jo ikke vite hvordan dere har brukt dem, så er vel en stor sannsynlighet for at de ikke hadde erstattet det.

Anonymous poster hash: 17c8d...474

Skrevet
Jeg hadde tenkt og kontakte dem i morgen, men jeg klarte ikke å se på den var revnet og stygg så jeg sydde den selv. Men takk for svar :)Til deg anonym over her: Smaken er som baken! Jeg synes det er verdens fineste poser, og har vært kjempefornøyd med de :-)
 Nååh, litt dumt hvis du kunne ha fått en helt ny pose da! Men de kan jo ikke vite hvordan dere har brukt dem, så er vel en stor sannsynlighet for at de ikke hadde erstattet det. Anonymous poster hash: [acronym="Full

Snakket med ei som hadde prøvd og få en ny, uten at hun fikk en. Så da valgte jeg å bare sy den. :) De er veldig pent, men også veldig godt brukt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...