Gå til innhold

faddere. trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har to søsken. De er faddere på vårt barn. Når den ene fikk barn ble mannen min og broren spurt om å være faddere. Så fikk de barn nr to, og da ble jeg og kona til den andre broren spurt. Jeg synes det var litt rart, siden vi omtrent ikke har noe kontakt, og selvom vi ønsker det nå vet man jo aldri hva fremtiden bringer...

Uansett, nå skal vi ha dåp for nr to, og mannen min mener vi må spørre søsknene sine partnere, men jeg er ikke enig. Den ene ser vi maks én gang i året, den andre litt mer. Det er mer naturlig for meg å heller spørre hans søsken igjen.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 9cb37...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må ingenting. Om han føler sterkt for det er det noe annet. Faddere velger man etter hva man ønsker at de skal bidra med og være for bsrnet, ikke ut fra hva de tidligere har valgt dere til. Velg de faddere dere synes er best.

Skrevet

Dere må ingenting. Om han føler sterkt for det er det noe annet. Faddere velger man etter hva man ønsker at de skal bidra med og være for bsrnet, ikke ut fra hva de tidligere har valgt dere til. Velg de faddere dere synes er best.

Han føler nok litt på at han må velge de tilbake, om du skjønner. Men det er ikke naturlig for meg å skulle gjøre det. Det er mennesker jeg knapt har kontakt med, de bor 100 mil unna. Søsknene hans er greit, men dems partnere snakker vi jo aldri med.

Skrevet

De har sansynligvis valgt dere fordi de ikke syntes de hadde noen andre alternativer. Dere trenger ikke gjengjelde det. Dere velger de dere helst vil ha. De forventer sikkert ikke å bli vakgt heller.

Skrevet

De har sansynligvis valgt dere fordi de ikke syntes de hadde noen andre alternativer. Dere trenger ikke gjengjelde det. Dere velger de dere helst vil ha. De forventer sikkert ikke å bli vakgt heller.

De valgte han først gang, siden han er bror. Og Så valgte de meg og den andre kona, siden det da var "vår tur". Har heller lyst å velge søsknene igjen, men da får mannen dårlig samvittighet. Dumme mann.

Skrevet

Det hetet fadder FOR. Ikke på

Anonymous poster hash: ed0fa...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...