Gå til innhold

Leie julenisse til julekvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen som kan være julenisse for barnet mitt i år pga vi har flyttet til et sted jeg ikke kjenner noen. Går det an å henge opp lapp på nærbutikken om at nisse søkes til 5-minutters besøk på julekvelden, mot betaling såklart?

Anonymous poster hash: 27d79...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen som kan være julenisse for barnet mitt i år pga vi har flyttet til et sted jeg ikke kjenner noen. Går det an å henge opp lapp på nærbutikken om at nisse søkes til 5-minutters besøk på julekvelden, mot betaling såklart?

Ja gøy med en pedofil eller narkoman i huset.

Anonymous poster hash: d701b...912

Skrevet

Kommer isåfall såklart til å treffe vedkommende først, og prate med han.

Skrevet

Du har ikke noen naboer du kan alliere deg med, om du plutselig møter noen en dag dere er ute?

Anonymous poster hash: 3a100...95d
Skrevet

Nei, kjenner ingen her ennå dessverre :( Spørs om "nissen har dårlig tid, og måtte sette fra seg gavene utenfor døra" i år..

Skrevet

Det skulle vel ikke være noe i veien med å finne nisse på den måten. Jeg vet ikke hvor sansynlig det er å få napp, men umulig bør det ikke være.

Anonymous poster hash: 0f2fa...1c5
Skrevet

Hvor er du ifra? :)
Kanskje du kan bruke dette forumet til å finne noen!
Btw hvor gammelt er barnet?

Skrevet

Bor i Asker og barnet ble 5år for litt siden :) Så hvis noen vil låne bort bestefaren/faren/mannen/broren/sønnen sin til et kort besøk valgfri tid på julekvelden, så skrik ut! :)

Skrevet

Skulle gjerne "lånt bort" mannen, men bor desverre langt oppi nord. 
Det ordner seg nok skal du se! :)

Skrevet

Så snill du er da! :) Blir nok en kjedelig julekveld for den stakkars mannen din hvis han skulle tatt turen hit da gitt! :) takk likevel :)

Skrevet

Jeg brukte Facebook ett år for å finne nisse

Trodde heller ikke jeg kjente noen, men dukket plutselig opp en nevø av en mamma til en av ungene i barnehagen.

Ikke ville han ha betalt heller, han skulle jo uansett være nisse til noen andre i nabolaget...

Ga han 200 likevel da ;)

Anonymous poster hash: 1095c...3b4

Skrevet

Ville heller satt opp lapp i barnehagen enn i nærbutikken. Mindre sjanse for å støte på skumlinger. :P Og stor sjanse for at noen der skal ut og være nisse uansett.

Anonymous poster hash: c4b84...fdb
Skrevet

Ville heller satt opp lapp i barnehagen enn i nærbutikken. Mindre sjanse for å støte på skumlinger. :P Og stor sjanse for at noen der skal ut og være nisse uansett.

Hvis man får lov til det da selvfølgelig... :P

Skrevet

Hehe, han har ikke begynt i bhg her ennå, pga vi nettopp har flyttet hit. Er ei heller på Facebook :P Prøver ikke å være vanskelig, hehe :)

Skrevet

hvor i Asker er det du bor?

Anonymous poster hash: f0474...060
Skrevet

Her ringte vi på hos naboen og spurte, og fikk napp.

Anonymous poster hash: 27e5d...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...