Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Kan noen forklare meg hva modningsrier er? hvordan vet du at du har det? når pleier det å starte (uke)? hvordan kjennes det ut? hva er forskjell på det, kynnere og maserier? Litt førstegangs kanskje Anonymous poster hash: d42c6...a20
Surmjølk og skallebank Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Tror i bunn og grunn alle tre tingene er samme sak, men det jeg kaller modningsrier er kraftige kynnere med verk i mage og rygg. Husker ikke når de første kynnerne kom, men er 33 uker nå og har hatt "modningsrier" et par uker.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 om en har mye modningsrier vil da øke sannsynligheten for at fødselen starter tidligere? Jeg har hatt ubehagelige og vonde kynnere siden rundt uke 22 eller noe. Er nå i uke 33 og er konstant sår/øm i nedre del av mageregionen- endel mens lignende smerter. nei, blir bare rot, fortsatt like forvirret på hva som er hva Anonymous poster hash: d42c6...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå