Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Venter nr.3 nå med termin 1.desember. Fødte de to første 2-3 uker før termin, så hadde jo egentlig forventa at denne krabaten også skulle komme rundt den tiden, men nå er jeg allerede godt over 38 uker og har bare sterke kynnere, nedpress og alle tegn til fødsel, men det blir jo aldri noe mer Kjenner jeg er skikkelig deppa faktisk... Fler i samme situasjon eller som kan oppmuntre meg litt? Anonymous poster hash: b2f3f...818
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 hehe synes du er tidlig ute med å deppe, FØR termin faktisk Bare å smøre seg med tålmodighet, du har aldri vært nærmere hvertfall! Anonymous poster hash: aaa39...c71
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg deppa også FØR termin med nr. 2. Svangerskap nr. 2 føltes veldig langt og var utrolig vondt. Allerede i uke 30 var jeg full av skavanker og et bekken fra helvete. Nr. 1 kom 4 dager før, så hadde regnet med at nr. 2 kom rundt samme tid om ikke enda tidligere. Men hun lot vente på seg, 5 dager etter termin ble hun født. Anonymous poster hash: 754c6...209
Fullrulle86 Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Er i samme situasjon her..... Vil bare ha henne ut!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 He, he, begge mine har kommet to uker over termin, så jeg syns nok det var litt tidlig å deppe, ja... Men det er kjedelig på slutten, absolutt! Anonymous poster hash: fb847...78f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Ja, det var tidlig å deppe du. Er på overtid 8. dagen Anonymous poster hash: a0a00...cef
Husbygger Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Sånn hadde jeg det også med nr. 3, gutta ble født 10 og 22 dager før termin. Minstemor bestemte seg for å "plage" meg og kom ikke ut før 6 dager ETTER termin. Terminen var 14 desember, så når det nærma seg jul og jeg forsatt hadde STOOOOR mage så var jeg rimelig fortvila ja!! Det positive oppi det hele var jo at når hun først bestemte seg for å komme ut, så tok det bare 30 min fra første ri til pappaen og ei venninne (som ble 30 år den dagen) satt med henne i armene hjemme på badet ;-) Lykke til, håper du slipper å gå over tiden!
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Du får ingen trøst fra meg. Etter å ha født 4 barn har jeg tilsammen gått nesten 8 uker over tiden Men jeg føler med deg altså. Ble selv fortalt at jeg kom til å føde rundt uke 35-37 med nr 2 (premature rier i uke 35). Ventetiden ble dermed ekstra lang da jeg ikke fødte før 2 uker over
Edelweis Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Samme her. termin 2 desember. har ingen oppmuntring desverre da jeg er like lei selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå