Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 titta inne på navneforumet og her. er som om dere er på let etter det rareste dere kan finne. navn som berte, søsken som heter alice og eloise, lola, alfa, tidemann (sesam stasjon??) konstantin, jeppe og franka for å nevne noen. hva er greia? hvorfor så rare navn? Anonymous poster hash: 2d5aa...1d9
Von Hertelhofen Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Fordi noen er mer kreative enn andre.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Ja litt rare de der , men syntes det er myyyyeeee bedre med litt kreative navn enn det samme som 100 andre i gata. Kaller ikke ungen din Jens og Line nå for tiden, blir for dumt. Mine barn ER spesielle , da må de ha navn som ikke alle andre har. Anonymous poster hash: 52bb9...98a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Tror det er mange som troller der inne, jeg! Leste i en tråd som het noe som "Hva heter jentebarna dine" og der var det ei som liksom hadde en skokk med jenter med de sykeste navna! Type Leonora Henrietta Lottafina Herdis.... Også har du de unge mødrene da, som kommer med Leander Karosander fillibobombom og Emilian Maximillian...... Uff........... Anonymous poster hash: 865fd...280
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Ja litt rare de der , men syntes det er myyyyeeee bedre med litt kreative navn enn det samme som 100 andre i gata. Kaller ikke ungen din Jens og Line nå for tiden, blir for dumt. Mine barn ER spesielle , da må de ha navn som ikke alle andre har. Anonymous poster hash: 52bb9...98a Jens og Line hadde jo faktisk skilt seg ut nå for tiden da.... Anonymous poster hash: 081ff...ced
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 La folk bestemme selv da vel . om de vil ha poppis, super spesielle, norrønt eller bibeelsk, er jo smak og behag det,hva de vil at barna skal hete. jeg liker alle 4 jeg nevte her, og har mange jente og guttenavn i alle de sjangere der som jeg tenker på Anonymous poster hash: b5026...44e
Tieran Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Jeg vil tro at de aller fleste navnene som blir nevnt på navnedebatten står i navnebøker, så så spesielle er de ikke. Det er jeg som har laget en tråd ang navnet Tidemann og det er ikke hentet fra Sesam Stasjon for min del Saken er den at sambo og jeg oppdaget navnet da vi gikk igjennom en navnebok og begge syntes det var såpass særpreget at vi begge gikk å tenkte på det. Ikke fordi vi må ha det mest spesielle navnet man kan tenke seg, men nettopp fordi det bare festet seg hos oss begge. Om det faktisk blir en Tidemann for vår del tror jeg ikke, men om vi velger det navnet vil det i så fall være fordi det er et navn vi begge liker, ikke fordi det er om å være spesiell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå