Gå til innhold

Hvem er rasisten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skriver et innlegg hvor jeg sier følgende:

"Ransmenn som raner barn og gamle damer burde fengsles og leve på vann og brød. Siden de ikke klarer å oppføre seg humant burde de heller behandles som ville dyr, og bures inne. Det er jo ikke menneskelig og humant å slå gamle damer, gi små barn traumer og slå ned og sparke unge jenter, så hvorfor ikke heller behandle de som de dyrene de er?"

og en moderator da sletter hele tråden fordi med begrunnelsen "rasisme" fordi jeg da hetser et FOLKESLAG, hvem er da egentlig rasisten?

Er ransmenn et folkeslag? Eller tar faktisk moderator det som en selvfølge at jeg snakker om innvandrere? En ransmann kan da være norsk eller svensk, eller? Hvem er da rasisten ?

Anonymous poster hash: 09468...f70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanskelig å se at du refererer til en spesifikk type ransmenn som man vet hovedsakelig består av innvandrere, hvor er bank- og kioskranerne her? Moderator gjorde rett i å slette innlegget.

Anonymous poster hash: 8d9b9...a9b
Skrevet

Såklart er moderatoren rasisten da. Blir akkurat som når Audun Lysbakken og diverse andre sier at det at det blir økt kontantstøtte betyr at MOR må tilbake til kjøkkenbenken. Kontantstøtten kan da like gjerne FAR få også??!? 

Anonymous poster hash: 8d8ad...b0b
Skrevet

Det er ikke vanskelig å se at du refererer til en spesifikk type ransmenn som man vet hovedsakelig består av innvandrere, hvor er bank- og kioskranerne her? Moderator gjorde rett i å slette innlegget.

Er du rasist? Politiet har ikke sagt at ALLE ran i Oslo blir begått av innvandrere. 

Jeg snakker om BRUTALE ran! Påstår du at alle brutale ranere er innvandrere? Hvem er rasisten?

Skrevet

Moderator slettet ikke tråden pga ditt utsagn, da tror du for godt om det selv. Det var så mye dritt i den tråden, det du skriver var ingenting i forhold. Jeg er helt enig i at den skulle bli slettet!

Anonymous poster hash: 092e0...b64

Skrevet

En spade er en spade. Er det innvndrere som raner, voldtar og banker gamle damer, ja da faen ta dem! De fortjener ikke silkebehandling! Er det nordmenn som også gjør det, så ja da faen ta dem også, møkkafolk hele gjengen, uansett etnisitet.

Det du skrev hi indikerer overhodet ikke at du er rasist. Moderator har tydeligvis tolket innlegget, og det sier mer om henne enn deg! Post innlegget på nytt! ;)

Anonymous poster hash: 7480b...1cf

Skrevet

Men så sa du også at det bare var å se hvilke som sto bak de fleste ran og overfall. Var ingen problemer å se hva du antydet. Dessuten ble det også slettet siteringer av slettete innlegg kanskje ditt innlegg var et av dem?Hvorfor klager du ikke til administrator hvis du synes det er feil slik brukermoderatoren ba deg om, isteden for å klage her

Anonymous poster hash: 4e1de...559

Skrevet

Hvis det var du som skrev den forrige tråden var den på noen punkter ganske ulik det du skriver nå. Slik den fremsto, uavhengi av hva du har ment, ville de fleste tolke den klart rasistisk. Om det at mange av oss eventuelt har tolket deg feil gjør oss ikke til rasister. Føler du at det du skrev ble feil oppfattet sender du en beskjed til Elin. Hun kan ta tråden frem igjen. Eventuelt kan du skrive innlegget på nytt, bare med en bedre pressisering av hva du egentlig mener.

Anonymous poster hash: 851ad...d6d
Skrevet

Nå er jo den nye ransbølgen bevist å ha unge norske gutter som gjerningsmenn da....

Anonymous poster hash: 2e991...7b5
Skrevet

Nå er jo den nye ransbølgen bevist å ha unge norske gutter som gjerningsmenn da....

Anonymous poster hash: 2e991...7b5

Ja, født i Norge, ja.  :wink:

Skrevet

Så fordi de som står bak de fleste ran i Oslo for tiden er unge gutter med innvanvdrerbakgrunn burde man ikke påpeke det? Og man burde feie det under teppet og slette tråder om det? 

Om det hadde vært snakk om ran som Nokas, da? Hadde moderatorene slettet innlegg som snakket MOT f.eks Toska? Om jeg hadde skrevet at folk som Toska burde råtne i fengsel for det han har gjort, burde det også bli slettet fordi jeg kanskje er mørkhudet og sier "folk som Toska" , som da kan tolkes som at jeg mener hvite? 

Dette er tullete og naivt og viser hvem som egentlig sitter med rasistiske tanker i hodet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...