Gå til innhold

Adventskalender til samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager for første gang adventskalender til min kjære, og trenger tips til gaver!

Så langt har jeg kjøpt noe godteri, to par boxer-shortser, diverse juleøl fra Vinmonopolet, noen par sokker, Flax-lodd, noen tøysegaver fra coolstuff.no osv.

Men er bare opp i 12 ennå, så har bare kommet halvveis. Help, anyone? :)

Han er en mann i begynnelsen av 30-årene uten noen spesielle interesser eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pose med god kaffe, tyggispakke, nøtter, deo, dusjsåpe/sjampo, kinobilletter (litt dyrt kanskje)..., og på Rimi har de små cola flasker med julenissen på (litt artige)

Lykke til! :)

Endret av Belle <3
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! :) Kinobilletter kan jo jeg også få glede av kanskje! ;) De Cola-flaskene hørtes også morsomme ut!

Hadde egentlig satt meg en max-grense på 50,- per pakke, men det har jo sklidd helt ut. :P Elsker å gi bort gaver, så det er verdt det! Og ikke minst; -HAN er verdt det. <3

Skrevet

Bare hyggelig. Hehe har lett for å skli ut ja..., men så blir han nok veldig fornøyd ;) Synes det er kjempegøy å gi bort gaver selv!

Ja er veldig morsomme de små colaflaskene med en nisse på, så du burde se på de :)

Skrevet

Tydeligvis ikke bare jeg som har tenkt å overraske med advendtskalender... Da jeg kom hjem fra jobb i går kveld, hang det en tråd merket 1 - 24 på stueveggen... Den var foreløpig tom, men det kommer nok opp noe der snart. Søte kjæresten min! <3

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har laget julekalender til samboeren min. Han vet enda ikke noe. Her er det bare juleøl, og da bare fredager og lørdage+ 1.des, 23. og 24. Han drikker veldig lite, og juleøl er sterkt, så skal han spare opp til helgen, er jeg redd han blir full hver helg.

Jeg har funnet et dikt på nettet og bak hver merkelapp, henger et vers av diktet. Gleder meg til å høre hva han sier søndag morgen. Han har aldri fått kalender før, ei heller har jeg.

Skrevet

Jeg har laget julekalender til samboeren min. Han vet enda ikke noe. Her er det bare juleøl, og da bare fredager og lørdage+ 1.des, 23. og 24. Han drikker veldig lite, og juleøl er sterkt, så skal han spare opp til helgen, er jeg redd han blir full hver helg.

Jeg har funnet et dikt på nettet og bak hver merkelapp, henger et vers av diktet. Gleder meg til å høre hva han sier søndag morgen. Han har aldri fått kalender før, ei heller har jeg.

Så koselig det hørtes ut! :)

Dette er første gang jeg lager kalender til noen i det hele tatt, -og samboeren min har til og med overrasket med å lage til meg også (uten at han visste at jeg hadde gjort det).

Det ble en god mix av div juleøl, godis han liker, noen tullegaver, litt klær, boxere og sokker og noen flaxlodd.

Blir kjempespennende å se hvordan det blir tatt imot, -og må innrømne at jeg er både imponert og spent med tanke på at han har funnet på 24 gaver til meg også. Gleder meg til i morgen! :)

Skrevet

Du kan jo gi bort en lapp med en opplevelse på også. "Gåtur med meg", "30 minutters massasje" osv. Så kan du legge litt penger i andre gaver.

Hva med et "manneblad"?

Skrevet

Du kan jo gi bort en lapp med en opplevelse på også. "Gåtur med meg", "30 minutters massasje" osv. Så kan du legge litt penger i andre gaver.

Hva med et "manneblad"?

Tusen takk for kjempegode forslag, men nå er kalenderen ferdig, så får ta vare på tipsene til neste år! :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Min samboer er veldig glad i øl. I fjor fikk han ølkalender, en ny øl hver deg frem til jul:) Han var storfornøyd!

Endret av Abodea21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...