Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Har ikke hatt sex etter jeg fant ut at jeg var gravid, har ikke noen partner for øyeblikket heller å ha sex med noen andre enn barnefaren er uaktuelt så lenge jeg er gravid! Men jeg savner å ha orgasme. Er 7 uker på vei og er redd for at sammentrekningene som en orgasme gir skal gjøre noe skade, eller at jeg skal blø. Er det trygt? Har hørt om folk som har spontanabortert etter sex, men vet ikke om det var grunnet selve penetreringa eller orgasme. Dette er ikke noe jeg er komfertabel med å ta opp med legen min. Bør jeg vente til etter uke 12? Anonymous poster hash: 7ef00...412
Camillok Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Kjære deg - kjør på man antar at prostaglandiner i sæd kan sette i gang rier, men egentlig bare hos de som er klare for fødsel. Mange får derimot kynnere av orgasme (ikke smertefulle kontraksjoner i livmor), bare til å prøve mener nå jeg
lisalita Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Hæ? Er det farlig med orgasme om man er gravid, da?
Ennai Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg har orgasmer selv om jeg blør;-) unngår store aktiviteter DER pga blødningene, ellers er det bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå