Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 hvor lang tid etter dere traff hverandre slettet dere profilen deres? og hvordan gjorde dere det med at dere var inne profilen? Jeg har møtt en på nettet, begynte å prate i august, møttes i september møttet en del ganger men bor litt unna hverandre. I begynnelsen snakket han om flytting osv men var veldig stille på den fronten i det siste, eller den siste mnd egentlig. Idag slettet jeg profilen min for var lei av alle de mailene som kommer, var innom og så da han hadde han vært på idag. Dette er noe jeg syns er utrolig sårt for har en historie fra tidligere som gjør dette vanskelig for meg pga eksen. Utroskap osv.. Så nå sitter jeg bare å griner her på kontoret som er åpent landskap... Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Det trenger ikke bety noe! Det kan hende han bare logget seg på for å se om du fremdeles var der. Dere må snakke sammen, og begge bli enige om å slette profilen. Anonymous poster hash: c5fca...b75
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 jeg vet du har rett. Jeg har bare helt angst nesten ikke det at jeg skal bruke det ordet så løst. Men jeg har brent meg som ett bare det før og derfor har jeg vanskeligheter for å takle dette.. Nei det er kanskje best å forbli singel..mye enklere å forholde seg til. Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Hvis du forblir singel slipper du å snakke med noen om ting som er vanskelig, så det er nok lurt.. Nei, det er bare å snakke sammen. Det er ikke sikkert han tenker over det i det hele tatt. Anonymous poster hash: 43484...99a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Har ikke slettet profilen, noen av oss. Kommer absolutt ikke til å gjøre det heller, selv om vi er forlovet og har barn sammen. (Vi møttes via spill, ikke datingside) Anonymous poster hash: eb932...fc3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Har ikke slettet profilen, noen av oss. Kommer absolutt ikke til å gjøre det heller, selv om vi er forlovet og har barn sammen. (Vi møttes via spill, ikke datingside) Anonymous poster hash: eb932...fc3 Hæ, hvorfor kommer du ikke til å slette profilen på en datingside nå når du er samboer og har barn? Hva er vitsen med å ha profil der da? Anonymous poster hash: d8f6e...f08
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Jeg møtte mannen min på datingside , har vært sammen i 7-8 år nå. Vi slettet profil etter vi bestemte at vi ville bli kjærester . Det var vel etter 3 date. Da sov jeg over , vi hadde sex , og han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Da slettet vi begge to , snakket vel ikke om det , det var en selvfølge. Anonymous poster hash: 7b849...c04
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Jeg møtte mannen min på datingside , har vært sammen i 7-8 år nå. Vi slettet profil etter vi bestemte at vi ville bli kjærester . Det var vel etter 3 date. Da sov jeg over , vi hadde sex , og han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Da slettet vi begge to , snakket vel ikke om det , det var en selvfølge. Anonymous poster hash: 7b849...c04 vi har sovet over til hverandre alle gangene og hatt sex...men han er der han føler på ting enda sier han, men dette gjorde meg noe så inni hampen usikker på ting. Er så lei at ting ikke kan være enkelt. Det eneste jeg tenker er at da er han ikke så interessert.. han sa han var forelsket i meg etter andre gangen, men nå har vi sett hverandre litt mer og hører ikke sånne ting mer.. Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Noen flere erfaringer? Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Jeg møtte mannen min på datingside , har vært sammen i 7-8 år nå. Vi slettet profil etter vi bestemte at vi ville bli kjærester . Det var vel etter 3 date. Da sov jeg over , vi hadde sex , og han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Da slettet vi begge to , snakket vel ikke om det , det var en selvfølge. Anonymous poster hash: 7b849...c04 vi har sovet over til hverandre alle gangene og hatt sex...men han er der han føler på ting enda sier han, men dette gjorde meg noe så inni hampen usikker på ting. Er så lei at ting ikke kan være enkelt. Det eneste jeg tenker er at da er han ikke så interessert.. han sa han var forelsket i meg etter andre gangen, men nå har vi sett hverandre litt mer og hører ikke sånne ting mer.. Anonymous poster hash: ab79e...6ec Ja , for å være helt ærlig så høres det ut som han ikke er såå interessert lenger. Kanskje du skal ta en liten "pause* fra det hele , å se om han blir mer "på" da.. Hvis han ikke viser mer interesse så fortjener du noe bedre !! Ikke bruk opp tiden din på en som ikke gidder å behandle deg slik du fortjener. Anonymous poster hash: 7b849...c04
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Jeg møtte mannen min på datingside , har vært sammen i 7-8 år nå. Vi slettet profil etter vi bestemte at vi ville bli kjærester . Det var vel etter 3 date. Da sov jeg over , vi hadde sex , og han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Da slettet vi begge to , snakket vel ikke om det , det var en selvfølge. Anonymous poster hash: 7b849...c04 vi har sovet over til hverandre alle gangene og hatt sex...men han er der han føler på ting enda sier han, men dette gjorde meg noe så inni hampen usikker på ting. Er så lei at ting ikke kan være enkelt. Det eneste jeg tenker er at da er han ikke så interessert.. han sa han var forelsket i meg etter andre gangen, men nå har vi sett hverandre litt mer og hører ikke sånne ting mer.. Anonymous poster hash: ab79e...6ec Ja , for å være helt ærlig så høres det ut som han ikke er såå interessert lenger.Kanskje du skal ta en liten "pause* fra det hele , å se om han blir mer "på" da.. Hvis han ikke viser mer interesse så fortjener du noe bedre !! Ikke bruk opp tiden din på en som ikke gidder å behandle deg slik du fortjener. Anonymous poster hash: 7b849...c04 Takk for svar frykter du har rett. Jaja..får bare gi det her opp. Nå er jeg lei og lei meg.. Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Tja.. Det er ikke sikkert det er sånn.. Du må snakke med han! det er ingen forhold som fungerer om man ikke snakker om de tingene man tenker på! Det kan henne at han ikke har tenkt på det. Men, det kan også henn at han var inne for å se om du var der enda eller ikke osv.. Men, dette vêt du jo ikke før du snakker med han på en rationel måte. Ser ut til at du har en tendens til å la følelsene ta fullstendig overhånd over deg. Prøv å put, ro ned. Og snakk sammen. Når jeg og min kjæreste ble offisielt sammen slettet vi profilene våre. Jeg spurte om han ville bli min kjæreste ofifisielt, han sa ja. Også sa jeg at da sletter jeg profilen og han ble glad og slettet så klart sin profil også. Men, om dere ikke er kjærester enda, så er det jo litt rart og slette profilen også ? Anonymous poster hash: 041f9...ddb
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Har ikke slettet profilen, noen av oss. Kommer absolutt ikke til å gjøre det heller, selv om vi er forlovet og har barn sammen. (Vi møttes via spill, ikke datingside) Anonymous poster hash: eb932...fc3 Hæ, hvorfor kommer du ikke til å slette profilen på en datingside nå når du er samboer og har barn? Hva er vitsen med å ha profil der da? Anonymous poster hash: d8f6e...f08 Les hva hun skriver, de traff hverandre på en spill side, ikke datingside. HI sa ikke spesifikk datingside HI: Har dere i det heletatt avklart at dere er i et forhold? Eller er det bare slik at du føler det slik, men dere ikke har snakket om det enda? For om dere ikke har sakt dere er i et forhold, så kan det jo være han fortsatt "leter", men har deg ved siden av, frem til han enten "velger deg" eller finner noen andre. Mener ikke å være slem her, men jeg har selv brent meg på dette. Her møtte jeg samboeren min på nettby, jeg var der på samme vis som facebook, han var der for å "se etter den rette".. Han slettet sin konto så fort vi begge sa vi var sammen (noe som gikk veldig fort, vi ble da sammen på lørdag, han slettet seg på mandag)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 vi har ikke snakket om det, men han syns det er utfordrende med avstanden og det er greit. Men det som er så rart at det er han som har gitt meg så store forhåpninger for dette med å sende meg husannonnser osv osv. Så sitter egentlig igjen som ett spørsmålstegn for skjønne rikke hva som har skjedd. Anonymous poster hash: ab79e...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå