Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Er 38+3 og har hat mye murringer å masrier over to uker nå. Var hos jordmor og sjekket i dag, hadde 2 cm og nokså modenå hun strippet meg. Kjenner ingen effekt ennå, to timer senere! Har det ikke hatt effekt da? Gjorde ikke vondt i det heletatt så kanskje hun ikke tok i nok?! Anonymous poster hash: 14744...81a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Beklager alle skrivefeilene hehe... Ipad, say no more Anonymous poster hash: 14744...81a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Ble strippet en uke på overtid, hadde da 3cm og var moden. Fikk modningsrier med engang og fødte tolv timer senere (styrtfødsel). Anonymous poster hash: da3ae...e9b
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Første gang gikk det 6 timer før det starta, andre gang to døgn
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Første gang gikk det 6 timer før det starta, andre gang to døgn Takk for svar! Da er ikke alt håp ute da håper virkelig det skjer noe snart.. Anonymous poster hash: 14744...81a
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Første gang gikk det 6 timer før det starta, andre gang to døgn Takk for svar! Da er ikke alt håp ute da håper virkelig det skjer noe snart.. Anonymous poster hash: 14744...81a Ble strippet på termin, hun var ute to døgn etter.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Kan ta noen timer før du merker noe. Jeg ble strippet ca 11 dager over termin begge gangene, og vannet gikk ganske nøyaktig et halvt døgn senere. Merket ingenting (utover at jeg følte meg litt mørbanket i underlivet) før den tid. Lykke til! Anonymous poster hash: a523f...fba
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Kan ta noen timer før du merker noe. Jeg ble strippet ca 11 dager over termin begge gangene, og vannet gikk ganske nøyaktig et halvt døgn senere. Merket ingenting (utover at jeg følte meg litt mørbanket i underlivet) før den tid. Lykke til! Anonymous poster hash: a523f...fba Krysser fingrene jeg da hehe.... Anonymous poster hash: 14744...81a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Svigerinneb min måtte strippes over flere omganger i et par uker før det skjedde noe. Begynte godt før termin men han kom ikke før etter. Anonymous poster hash: 62cce...2ca
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Jeg ble strippet først dagen etter termin, så 5 dager etter termin, og nå i dag er jeg blitt strippet 8 dager over termin. Her skjer det fint lite! Har også 3 cm, men litt myk lang livmorhals, kunne tøye til 4 cm. Hvordan ligger barnet i bekkenet ditt? Her ligger hun liksom ikke langt nok nede til av livmorhalsen får litt "juling" innvendig, så jeg har fått beskjed om at det mest sannsynlig ikke skjer noe før igangsetting. Lykke til Anonymous poster hash: 5d171...f06
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Jeg ble strippet først dagen etter termin, så 5 dager etter termin, og nå i dag er jeg blitt strippet 8 dager over termin. Her skjer det fint lite! Har også 3 cm, men litt myk lang livmorhals, kunne tøye til 4 cm. Hvordan ligger barnet i bekkenet ditt? Her ligger hun liksom ikke langt nok nede til av livmorhalsen får litt "juling" innvendig, så jeg har fått beskjed om at det mest sannsynlig ikke skjer noe før igangsetting. Lykke til Anonymous poster hash: 5d171...f06 Hun ligger godt nede, men ikke festet! Kjenner hun presser godt på for å si det sånn Anonymous poster hash: 14744...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå