Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Noen gode oppskrifter? Og kan det fryses? Anonymous poster hash: 26106...5fe
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Anonymous poster hash: 66dfc...d8d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Anonymous poster hash: 66dfc...d8d Jaha? Anonymous poster hash: 26106...5fe
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg pleier å skjære opp epler, pære, banan, mango eller hva jeg han for hånden. Pleier ikke å måle, for frukt er friskt og godt uansett hvilken type du har mest av - Skjær opp så mye frukt du ønsker - Ha dette i en kjele med litt vann (så det dekker halvparten av brukten ca) og ha i all frukten, botsett fra banan - La dette småkoke til det begynner å bli mykt, så har du i bananen. - La dette igjen småkoke i ca 5 minutter - Ta av platen, hell av resten av vannet og mos til pure. Nydelig, ingen problem å fryse det Men om du har det i glass og setter på lokket med en gang, blir det forseglet og holder seg litt lengre i kjøleskapet. Lykke til, veldig enkelt! Anonymous poster hash: da1c1...119
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Jeg pleier å skjære opp epler, pære, banan, mango eller hva jeg han for hånden. Pleier ikke å måle, for frukt er friskt og godt uansett hvilken type du har mest av - Skjær opp så mye frukt du ønsker - Ha dette i en kjele med litt vann (så det dekker halvparten av brukten ca) og ha i all frukten, botsett fra banan - La dette småkoke til det begynner å bli mykt, så har du i bananen. - La dette igjen småkoke i ca 5 minutter - Ta av platen, hell av resten av vannet og mos til pure. Nydelig, ingen problem å fryse det Men om du har det i glass og setter på lokket med en gang, blir det forseglet og holder seg litt lengre i kjøleskapet. Lykke til, veldig enkelt! Anonymous poster hash: da1c1...119 Tusen takk! Hvor lenge ca holder det i kjøleskapet? Er så kjedelig å bruke mye penger på det når man kan lage selv Anonymous poster hash: 26106...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå