Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #51 Skrevet 18. november 2013 Milo! Jævla autocorrect Hver gang jeg ser nicket ditt lurer jeg på hva slags dritt du har lirt ut av deg. Hittil har jeg dessverre aldri tatt feil! Anonymous poster hash: cf1f1...4de
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2013 #52 Skrevet 18. november 2013 Milo! Jævla autocorrect Hver gang jeg ser nicket ditt lurer jeg på hva slags dritt du har lirt ut av deg. Hittil har jeg dessverre aldri tatt feil! Anonymous poster hash: cf1f1...4de Det triste er at det altfor ofte stemmer når vi ser ditt "nick" også...
Vicky Pollard Skrevet 18. november 2013 #53 Skrevet 18. november 2013 Milo! Jævla autocorrect Hver gang jeg ser nicket ditt lurer jeg på hva slags dritt du har lirt ut av deg. Hittil har jeg dessverre aldri tatt feil! Anonymous poster hash: cf1f1...4de Hææææ? Nei men akkurat der kjenner jeg at jeg vil ha en begrunnelse? For det er jo jeg som står for drittslenginga i denne tråden, det er jo åpenbart???
Cat.68 Skrevet 18. november 2013 #54 Skrevet 18. november 2013 Nå er denne tråden ryddet. Det er slettet en god del innlegg samt siteringer av slettet.de innlegg. Det innebærer også dessverre at noen innlegg som var helt greie gikk med i dragsuget. Det er ikke lov med spekuleringer og ryktespredning av personer her inne. Vi skjønner at det engasjerer med en slik nyhet hos en så pass høyt profilert person, men det gir ingen rett å hetse eller anklage noen med antagelser og rykter av deres privatliv. Tar kkje denne tråden en annen retning en hitill blir den slettet. Hilsen Cat.68 Brukermoderator
Iiiiik Skrevet 18. november 2013 #55 Skrevet 18. november 2013 Utrolig morsomt at du skriver Ulvang med to L-er. Siden han reklamerer for Kilo og har eget ull- merke Men har de hatt et forhold altså, jøss! Jeg er glad for å stå til tjeneste. Litt morsomt er det, jeg er enig, men utrolig morsomt peker på (igjen ) at jeg har dårlig sans for humor
FrkKværner Skrevet 18. november 2013 #56 Skrevet 18. november 2013 Nå som tones graviditet er blitt det nye samtaleemnet her, betyr det at vi får fred fra innlegg om fotballfruen?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #57 Skrevet 18. november 2013 Hei! Det er jeg som stengte tråden. Dette pga at det ble endel ryktespredning/uttalelser om Tones sexliv. Jeg lar denne tråden stå enn så lenge, men den vil bli stengt om rykter og hets dukker opp i denne tråden også. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Dere har til og med slettet innlegget hvor jeg spurte "hvor ble den andre tråden om tone av? Har den blitt slettet og stengt av moderator. Er det ikke ytringsfrihet? ". Får man ikke skrive slike ting heller nå, uten at det er for saftig kost her inne? Er det mulig. (Fort dere å slett dette innlegget også da, det er jo langt over streken tydeligvis !!!) Anonymous poster hash: c5320...9f9
Cat.68 Skrevet 18. november 2013 #58 Skrevet 18. november 2013 Hei!Det er jeg som stengte tråden. Dette pga at det ble endel ryktespredning/uttalelser om Tones sexliv. Jeg lar denne tråden stå enn så lenge, men den vil bli stengt om rykter og hets dukker opp i denne tråden også.Sommerfuggel i vinterlandbrukermoderator Dere har til og med slettet innlegget hvor jeg spurte "hvor ble den andre tråden om tone av? Har den blitt slettet og stengt av moderator. Er det ikke ytringsfrihet? ". Får man ikke skrive slike ting heller nå, uten at det er for saftig kost her inne? Er det mulig. (Fort dere å slett dette innlegget også da, det er jo langt over streken tydeligvis !!!)Anonymous poster hash: c5320...9f9 Som du kan se i tråden min over her så ser du at når et slettet innlegg blir sitert skjer det dessverre at også greie innlegg blir dratt med i dragsuget, da vi må slette de innlegg som inneholder det slettede innlegget. Vi kan ikke lenger bare gå inn i et innlegg og fjerne uønsket tekst, men må ta hele innlegget.Det blir gjort slik for at administrator skal kunna gå inn i slettede innleg for å se hvem som slettet et innlegg og hvorfor, i tilfelle vi blir klaget på og gjort en feil.Da kan en tråd bli gjennopprettet. Hilsen Cat.68 Brukermoderstor
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #59 Skrevet 18. november 2013 Er ikke lenge siden dette slette-hysteriet ble tatt opp av Elin, og da ble det klart at det var lov å diskutere offentlige personer/kjendiser. INGEN i hele Norge er å PR-kåt som Tone Damli, så å slette tråder som omhandler henne blir bare for dumt! Skjerp dere! Anonymous poster hash: 6f5a5...221
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2013 #60 Skrevet 18. november 2013 Er ikke lenge siden dette slette-hysteriet ble tatt opp av Elin, og da ble det klart at det var lov å diskutere offentlige personer/kjendiser. INGEN i hele Norge er å PR-kåt som Tone Damli, så å slette tråder som omhandler henne blir bare for dumt! Skjerp dere! Anonymous poster hash: 6f5a5...221 Det er jo ikke tråder som omhandler henne som blir slettet, men tråder hvor det spekuleres over en lav sko. Du syns vel ikke det er greit å diskutere noen andres sexliv f.eks? Det har vi da ingenting med.
Cat.68 Skrevet 18. november 2013 #61 Skrevet 18. november 2013 Det er moderert etter disse retningslinjene Cat.68 brukermoderator * Du kan ikke poste innlegg som strider mot norsk lov.* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. quote name="Anonym bruker" post="145867099" timestamp="1384786957"]Er ikke lenge siden dette slette-hysteriet ble tatt opp av Elin, og da ble det klart at det var lov å diskutere offentlige personer/kjendiser. INGEN i hele Norge er å PR-kåt som Tone Damli, så å slette tråder som omhandler henne blir bare for dumt!Skjerp dere! Anonymous poster hash: 6f5a5...221 Hvis dere mener det er gjort feil bør dere ta det opp med administrator for siden så sjekker dem modereringen vår. Hilsen Cat.68 Brukermoderator
3 i april Skrevet 18. november 2013 #62 Skrevet 18. november 2013 Jeg ble selv gravid etter 1 mnd, nå er vi gift og har 3 barn sammen. Ei venninne av meg hadde nesten vært sammen med mannen sin i 10 år før de fikk barn, da barnet var 3 mnd så tok de ut separasjon..... Så det å få barn tidlig i forholdet trenger ikke å være krise. Tipper de er svært forelsket og lykkelig over at de snart skal bli foreldre
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #63 Skrevet 18. november 2013 noen her som vet når han duden og tone ble sammen?/datet? Anonymous poster hash: f6e0d...521
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #64 Skrevet 18. november 2013 sikker på at hun falt for han mens hun var sammen med aksel og at det er derfor det ble slutt! Har tross alt tydeligvis vært i samme vennekrets i mange år! Anonymous poster hash: d7579...bd6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #65 Skrevet 18. november 2013 sikker på at hun falt for han mens hun var sammen med aksel og at det er derfor det ble slutt! Har tross alt tydeligvis vært i samme vennekrets i mange år! Anonymous poster hash: d7579...bd6 Slutt å spinn din egen virkelighet! Anonymous poster hash: a2493...999
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #66 Skrevet 18. november 2013 sikker på at hun falt for han mens hun var sammen med aksel og at det er derfor det ble slutt! Har tross alt tydeligvis vært i samme vennekrets i mange år! Anonymous poster hash: d7579...bd6 Slutt å spinn din egen virkelighet! Anonymous poster hash: a2493...999 kan du bekrefte at det ikke er sant?? man avlyser ikke bare en forlovelse hvis det ikke er skjedd noe. Anonymous poster hash: d7579...bd6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #67 Skrevet 18. november 2013 sikker på at hun falt for han mens hun var sammen med aksel og at det er derfor det ble slutt! Har tross alt tydeligvis vært i samme vennekrets i mange år! Anonymous poster hash: d7579...bd6 Slutt å spinn din egen virkelighet! Anonymous poster hash: a2493...999 kan du bekrefte at det ikke er sant?? man avlyser ikke bare en forlovelse hvis det ikke er skjedd noe. Anonymous poster hash: d7579...bd6 Her ligger vel bevisbyrden på deg? Så lenge du ikke er hennes nære venninne så aner du ikke hva som har skjedd, så slutt å fantaser og hold deg til såpeseriene dine. Anonymous poster hash: 8765e...671
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #68 Skrevet 19. november 2013 sikker på at hun falt for han mens hun var sammen med aksel og at det er derfor det ble slutt! Har tross alt tydeligvis vært i samme vennekrets i mange år! Anonymous poster hash: d7579...bd6 Slutt å spinn din egen virkelighet! Anonymous poster hash: a2493...999 kan du bekrefte at det ikke er sant?? man avlyser ikke bare en forlovelse hvis det ikke er skjedd noe. Anonymous poster hash: d7579...bd6 Her ligger vel bevisbyrden på deg? Så lenge du ikke er hennes nære venninne så aner du ikke hva som har skjedd, så slutt å fantaser og hold deg til såpeseriene dine. Anonymous poster hash: 8765e...671 Men det aner jo ikke du heller så da må vel jeg få ha en annen mening enn deg??? Anonymous poster hash: d7579...bd6
TanteHufsa Skrevet 19. november 2013 #69 Skrevet 19. november 2013 Kvinner er kvinner værst. Hva GALT har Tone gjort liksom? Synes det er hyggelig for de begge at de skal ha barn. Like hyggelig som at jeg venter barn. Kanskje jeg har blitt hormon-soft, men å henge ut en jente fordi hun har "valgt" å være offentlig er utrolig smålig. Gratulerer til Tone, du blir nok en flott mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå