Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #26 Skrevet 18. november 2013 Skjer det lite spennende i livet deres til dere som MÅ rakke ned på Tone Damli, fotballfrua eller andre kjente kvinner som venter barn ? Anonymous poster hash: 76eee...cc4
Gjest Morn du Skrevet 18. november 2013 #28 Skrevet 18. november 2013 Hyggelig å høre Alltid hyggelig når en spire sitter
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #29 Skrevet 18. november 2013 Dere som slenger dritt og rykter og hetser, dere er vel ikke klar over at det faktisk er ulovlig å sverte mennesker på nett på denne måten? Straffbart, faktisk, og innleggene burde innmeldes. Anonymous poster hash: 3d8c9...86c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #30 Skrevet 18. november 2013 Dere som slenger dritt og rykter og hetser, dere er vel ikke klar over at det faktisk er ulovlig å sverte mennesker på nett på denne måten? Straffbart, faktisk, og innleggene burde innmeldes. Anonymous poster hash: 3d8c9...86c Faktisk burde Admin finne utav hvem de er bak anonymknappen, så de kan utestenges! Anonymous poster hash: 45d12...34f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #31 Skrevet 18. november 2013 Det er vel ikke noe problem å finne ut hvem som står bak innlegg som hetser navngitte mennesker. Det er ulovlig! Anonymous poster hash: 3d8c9...86c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #32 Skrevet 18. november 2013 Det er ikke et rykte at Tone alltid er raskt ute med ting, f.eks. da hun startet forholdet med Aksel. Husker ikke hvem som var forut for Aksel, en gang. Anonymous poster hash: e51cb...b1f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #33 Skrevet 18. november 2013 Det er en enorm forskjell på å si at noen er raske med å finne nye kjærester etter brudd, til det å si at ny kjæreste bør kreve farskapstest. Du ser den? Anonymous poster hash: 3d8c9...86c
Von Hertelhofen Skrevet 18. november 2013 #34 Skrevet 18. november 2013 Det verste er at denne graviditeten er på Tv2 nyhetene, sammen med tyfoner og orkaner...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #35 Skrevet 18. november 2013 Det verste er at denne graviditeten er på Tv2 nyhetene, sammen med tyfoner og orkaner... Ja, giiiiid. Helt krise. Anonymous poster hash: dfc17...3d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #36 Skrevet 18. november 2013 Med tanke på hvor mange damer her inne som har spurt om hvem som kan være mulig far. Vet nok Tone hvem som er far til barnet, for hva vet vi om hvilket sexliv hun har med typen? Anonymous poster hash: ced05...859
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #37 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40
sug lut Skrevet 18. november 2013 #38 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40 Det er nok gjort allerede.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #39 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40 Det er nok gjort allerede. Litt synd om forumet blir stengt pga en sånn sak da. Men kanskje en lærepenge! Anonymous poster hash: e1920...b40
Vicky Pollard Skrevet 18. november 2013 #40 Skrevet 18. november 2013 Herregud, hør på dere selv! La dama få være på tjukken med hvem hun vil og når hun vil.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #41 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40 Herregud kjære deg. Ro deg ned a. Snakk om å overdrive. Du må ta deg en pille tror jeg.... Når man tjener til livets opphold på å være kjendis så må man tåle litt, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 4cb47...cf4
MJ<3 Skrevet 18. november 2013 #42 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40 Herregud kjære deg. Ro deg ned a. Snakk om å overdrive. Du må ta deg en pille tror jeg.... Når man tjener til livets opphold på å være kjendis så må man tåle litt, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 4cb47...cf4 Snakker om hva uskyldige små barn blir utsatt for her, og det er IKKE greit. Det er ikke de som har valgt det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #43 Skrevet 18. november 2013 Kanskje best å sende hele denne tråden til noen som har bruk for den til å evt anmelde dersom den ikke snart blir slettet. Anonymous poster hash: e1920...b40 Herregud kjære deg. Ro deg ned a. Snakk om å overdrive. Du må ta deg en pille tror jeg.... Når man tjener til livets opphold på å være kjendis så må man tåle litt, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 4cb47...cf4 Snakker om hva uskyldige små barn blir utsatt for her, og det er IKKE greit. Det er ikke de som har valgt det. Barn ? Hæ? Vi snakker om en kjendis dame på 25 år. HUN har VALGT å være en public person , det er sånn hun håver inn penger. Da kan hun nok regne med at det kan berøre barnet hennes også ! Som alle andre kjendiser! Dette er hennes valg. Akkurat som mine valg i livet berører mine barn. Anonymous poster hash: 4cb47...cf4
Iiiiik Skrevet 18. november 2013 #44 Skrevet 18. november 2013 For noen år siden var det heeelt sant at Arve Tellefsen hadde et forhold til Vegard Ullvang. Det var ikke måte på hvem som hadde sett dem sammen, hvem som hadde en fetter som var gift med kona til broren, hvem som hadde sett dem kline, hvem som hadde servert dem på Bagatelle osv. Det hender altså at en offentlig sannhet er løgn og oppspinn fra ende til annen. På den annen siden kan det hende at den unge gravide vakre dama har hatt flere sexpartnere enn meg. Det jeg ikke skjønner er at så skrekkelig mange av dere synes det er riktig å være moralens voktere og dessuten synes det er viktig at flest mulig andre også tar del i fordømmelsen. Er dere like strenge med menn som har sex før ekteskapet? Med venninner? For meg er det best å kjenne den vordende far som kjæreste, å ha prøvd forholdet før et barn gjør det, men alle er ikke som meg og noen ganger blir livet ikke helt som planlagt. Uansett er det en god leveregel å tro at andre ordner livet sitt på en måte som passer for dem. Det er snakk om to voksne mennesker her som venter et barn. Da forutsetter jeg at de stoler på hverandre, forhåpentligvis gleder de seg også. Spiller ingen rolle om andre mener de burde ventet eller ikke. Noen av dere har jo øyensynlig så mye imot denne unge jenta at dere ville klaget samme hva hun gjorde. Og jeg kan ikke la være å undre meg over hva som mangler i deres eget liv når dere har så stort behov for å snakke dritt om en ung jente som ikke har syndet mer enn å gjøre det godt i en sangkonkurranse og deretter spilt godt på den suksessen. Er det så ille?
MJ<3 Skrevet 18. november 2013 #45 Skrevet 18. november 2013 For noen år siden var det heeelt sant at Arve Tellefsen hadde et forhold til Vegard Ullvang. Det var ikke måte på hvem som hadde sett dem sammen, hvem som hadde en fetter som var gift med kona til broren, hvem som hadde sett dem kline, hvem som hadde servert dem på Bagatelle osv. Det hender altså at en offentlig sannhet er løgn og oppspinn fra ende til annen. På den annen siden kan det hende at den unge gravide vakre dama har hatt flere sexpartnere enn meg. Det jeg ikke skjønner er at så skrekkelig mange av dere synes det er riktig å være moralens voktere og dessuten synes det er viktig at flest mulig andre også tar del i fordømmelsen. Er dere like strenge med menn som har sex før ekteskapet? Med venninner? For meg er det best å kjenne den vordende far som kjæreste, å ha prøvd forholdet før et barn gjør det, men alle er ikke som meg og noen ganger blir livet ikke helt som planlagt. Uansett er det en god leveregel å tro at andre ordner livet sitt på en måte som passer for dem. Det er snakk om to voksne mennesker her som venter et barn. Da forutsetter jeg at de stoler på hverandre, forhåpentligvis gleder de seg også. Spiller ingen rolle om andre mener de burde ventet eller ikke. Noen av dere har jo øyensynlig så mye imot denne unge jenta at dere ville klaget samme hva hun gjorde. Og jeg kan ikke la være å undre meg over hva som mangler i deres eget liv når dere har så stort behov for å snakke dritt om en ung jente som ikke har syndet mer enn å gjøre det godt i en sangkonkurranse og deretter spilt godt på den suksessen. Er det så ille? AMEN
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #46 Skrevet 18. november 2013 Dere som direkte mener at tone kanskje har blitt gravid med en annen enn partneren sin, hva feiler det dere? Hvordan i all videste verden kan dere finne på å påstå slike ting uten bevis? Det er så vanvittig unødvendig og stygt gjort at det er helt utrolig. Har dere hørt fra en som var en bekjent av den som hang i samme krets som tone som hørte at..? Eller? Kanskje noen har bevis? Kanskje noen kjenner tone og vet hva (hvem) hun driver med? Kanskje noen vet hvordan hun egentlig er og synes det er vanskelig når media hemmeligholdet det pga statusen til de andre partene? (Altså ikke tone sin status). Anonymous poster hash: 7b0c3...ec0
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2013 #47 Skrevet 18. november 2013 Dere som direkte mener at tone kanskje har blitt gravid med en annen enn partneren sin, hva feiler det dere? Hvordan i all videste verden kan dere finne på å påstå slike ting uten bevis? Det er så vanvittig unødvendig og stygt gjort at det er helt utrolig. Har dere hørt fra en som var en bekjent av den som hang i samme krets som tone som hørte at..? Eller? Kanskje noen har bevis? Kanskje noen kjenner tone og vet hva (hvem) hun driver med? Kanskje noen vet hvordan hun egentlig er og synes det er vanskelig når media hemmeligholdet det pga statusen til de andre partene? (Altså ikke tone sin status). Anonymous poster hash: 7b0c3...ec0 Kanskje noen skulle feie for egen dør og kanskje noen skulle satse på at voksne mennesker selv vet best hvordan de vil leve livene sine? Men kanskje noen ville fått et enda stusseligere liv om de ikke fikk snakke dritt om kjente mennesker? Kanskje det kanskje....
Vicky Pollard Skrevet 18. november 2013 #48 Skrevet 18. november 2013 For noen år siden var det heeelt sant at Arve Tellefsen hadde et forhold til Vegard Ullvang. Det var ikke måte på hvem som hadde sett dem sammen, hvem som hadde en fetter som var gift med kona til broren, hvem som hadde sett dem kline, hvem som hadde servert dem på Bagatelle osv. Det hender altså at en offentlig sannhet er løgn og oppspinn fra ende til annen. På den annen siden kan det hende at den unge gravide vakre dama har hatt flere sexpartnere enn meg. Det jeg ikke skjønner er at så skrekkelig mange av dere synes det er riktig å være moralens voktere og dessuten synes det er viktig at flest mulig andre også tar del i fordømmelsen. Er dere like strenge med menn som har sex før ekteskapet? Med venninner? For meg er det best å kjenne den vordende far som kjæreste, å ha prøvd forholdet før et barn gjør det, men alle er ikke som meg og noen ganger blir livet ikke helt som planlagt. Uansett er det en god leveregel å tro at andre ordner livet sitt på en måte som passer for dem. Det er snakk om to voksne mennesker her som venter et barn. Da forutsetter jeg at de stoler på hverandre, forhåpentligvis gleder de seg også. Spiller ingen rolle om andre mener de burde ventet eller ikke. Noen av dere har jo øyensynlig så mye imot denne unge jenta at dere ville klaget samme hva hun gjorde. Og jeg kan ikke la være å undre meg over hva som mangler i deres eget liv når dere har så stort behov for å snakke dritt om en ung jente som ikke har syndet mer enn å gjøre det godt i en sangkonkurranse og deretter spilt godt på den suksessen. Er det så ille? Utrolig morsomt at du skriver Ulvang med to L-er. Siden han reklamerer for Kilo og har eget ull- merke Men har de hatt et forhold altså, jøss!
MJ<3 Skrevet 18. november 2013 #50 Skrevet 18. november 2013 For noen år siden var det heeelt sant at Arve Tellefsen hadde et forhold til Vegard Ullvang. Det var ikke måte på hvem som hadde sett dem sammen, hvem som hadde en fetter som var gift med kona til broren, hvem som hadde sett dem kline, hvem som hadde servert dem på Bagatelle osv. Det hender altså at en offentlig sannhet er løgn og oppspinn fra ende til annen. På den annen siden kan det hende at den unge gravide vakre dama har hatt flere sexpartnere enn meg. Det jeg ikke skjønner er at så skrekkelig mange av dere synes det er riktig å være moralens voktere og dessuten synes det er viktig at flest mulig andre også tar del i fordømmelsen. Er dere like strenge med menn som har sex før ekteskapet? Med venninner? For meg er det best å kjenne den vordende far som kjæreste, å ha prøvd forholdet før et barn gjør det, men alle er ikke som meg og noen ganger blir livet ikke helt som planlagt. Uansett er det en god leveregel å tro at andre ordner livet sitt på en måte som passer for dem. Det er snakk om to voksne mennesker her som venter et barn. Da forutsetter jeg at de stoler på hverandre, forhåpentligvis gleder de seg også. Spiller ingen rolle om andre mener de burde ventet eller ikke. Noen av dere har jo øyensynlig så mye imot denne unge jenta at dere ville klaget samme hva hun gjorde. Og jeg kan ikke la være å undre meg over hva som mangler i deres eget liv når dere har så stort behov for å snakke dritt om en ung jente som ikke har syndet mer enn å gjøre det godt i en sangkonkurranse og deretter spilt godt på den suksessen. Er det så ille? Utrolig morsomt at du skriver Ulvang med to L-er. Siden han reklamerer for Kilo og har eget ull- merke Men har de hatt et forhold altså, jøss! Morsomt at du skriver Kilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå