Gå til innhold

Tone Damli gravid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi syns at det er hyggelig :) 

Anonymous poster hash: 9cb2e...4ac
Skrevet

Bare hyggelig det. 

Anonymous poster hash: 2c4e6...bc1
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Hei!

Det er jeg som stengte tråden. Dette pga at det ble endel ryktespredning/uttalelser om Tones sexliv. 

Jeg lar denne tråden stå enn så lenge, men den vil bli stengt om rykter og hets dukker opp i denne tråden også.

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Skrevet

Raringer av moderatorer.

Anonymous poster hash: 2e035...ca3

Skrevet

Jeg synes det er veldig hyggelig for Tone, og de har kjent hverandre i 8 år..

Eneste jeg synes er at hun på bilder i media så mer lykkelig og forelsket ut med Aksel H.

Men det kan jo være hun er preget av graviditeten og i dårlig form, og at det er grunnen til at hun ser litt 

mindre lykkelig ut..

Håper de blir lykkelige og gleder meg på Tone sine veiene <3

Anonymous poster hash: bade1...8ce
Skrevet

Så koselig! Kanskje hun kommer til å henge her?

Anonymous poster hash: 41f93...6d9

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Raringer av moderatorer.

hehe... Mulig du syns det er rart gjort, men vi kan ikke la navngitte personer bli framstilt som løsaktige h***er her på forumet, det håper jeg du forstår :) 

Gjest Julia1984
Skrevet

Raringer av moderatorer.

En kjendis venter barn med kjæresten sin. Skal virkelig voksne mennesker slenge dritt, spekulere ang det?

Kjempe hyggelig at to mennesker som er glad i hverandre venter baby

Skrevet

Raringer av moderatorer.Anonymous poster hash: 2e035...ca3

En kjendis venter barn med kjæresten sin. Skal virkelig voksne mennesker slenge dritt, spekulere ang det?

Kjempe hyggelig at to mennesker som er glad i hverandre venter baby

Bare ventet på din kommentar. Bombe!

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor er det bombe? Hvilken glede har du av å skrive stygt, spekulere etc om at denne jenta er gravid?

Er du perfekt?

Hvorfor går det ikke an å glede seg over en annens graviditet? Er du sånn mot venninner også?

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med at henne skal ha baby enn deg eller ei venninne? Er jo uansett koselig når man skal ha barn, uavhengig om man er kjendis eller ei...

Anonymous poster hash: bd3d3...cb0

Skrevet

Hyggelig for henne det

Anonymous poster hash: 70253...5b8
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jøsses... Da får samboeren gå tilbake i tid og forlange DNA-testing av tvillingene våre også, for her ble jeg gravid første gang vi hadde sex.. Eller..

Hva med å innse at alt ikke kan planlegges, og man gjør det beste for alle parter i situasjonene. Hun ble fort gravid, de valgte å beholde, de er lykkelige.. Kanskje like greit for folk her inne å godta at ikke alle gjør tingene på samme vis?

Skrevet

Dere som direkte mener at tone kanskje har blitt gravid med en annen enn partneren sin, hva feiler det dere? Hvordan i all videste verden kan dere finne på å påstå slike ting uten bevis? Det er så vanvittig unødvendig og stygt gjort at det er helt utrolig. Har dere hørt fra en som var en bekjent av den som hang i samme krets som tone som hørte at..? Eller?

Skrevet

Kjekt for de. Men jeg kan ikke si at jeg bryr meg.
*flau over at jeg leste OG kommenterte på tråden* :lillesky:

Anonymous poster hash: 7036e...10f
Skrevet

Ventet på denne tråden:)

Det er så forutsigbart at folk her inne skal spekulere og dømme.

Jeg synes ikke noe spesielt, koselig for de. Raskt inn i forholdet kanskje, men det har mange av mine venner fått og. Går kjempefint det:)

Anonymous poster hash: 00259...c13

Skrevet

Vet du hva, om tråden blir slettet så får det jo bare være. Siden du er ganske sikker i din sak, så er jeg interessert i og høre hvorfor jeg!

Skrevet

På se og hør (nettversjonen) kan alle som vil kommentere denne nyheten om tone sin graviditet. Ser det at et familiemedlem av meg har kommentert som så mange andre at "det gikk fort i svingene". Det komiske er at personen som har kommentert det, har en gutt som ble til ved ONS. Måtte smile litt. Rart hvordan man kan si slikt om andre, når man har gjort noe lignende selv;-) lurt å tenke før man svarer kanskje?!

Uansett, hyggelig for dem :-)

Skrevet

Sikker eller ei, du påstår noe ganske drøyt her.

Skrevet

Hva "vi" synes vet jeg ikke,hva jeg synes er at det er vel like koslig det som når andre blir gravide...Hun er ikke akkurat alene om å blir gravid fort i et nytt forhold for å si det sånn...

Anonymous poster hash: a2493...999
Skrevet

Jeg syns faktisk denne tråden også burde bli slettet jeg. Hvor kult er det dersom dette lille uskyldige barnet en gang i fremtiden googler navnet til moren sin og dette kommer opp???

"Er ikke pappa pappaen min kanskje..?"

Huff skamme dere.

Skrevet

Jeg syns faktisk denne tråden også burde bli slettet jeg. Hvor kult er det dersom dette lille uskyldige barnet en gang i fremtiden googler navnet til moren sin og dette kommer opp???

Huff skamme dere.

Tror ikke denne tråden er det verste barnet finner da i såfall ;)

Anonymous poster hash: c5320...9f9

Skrevet

Huff skamme dere.

Tror ikke denne tråden er det verste barnet finner da i såfall ;)

Anonymous poster hash: c5320...9f9

Mulig det, men tenkt deg selv om ditt barn skulle risikert å finne sånne stygge antagelser om deg og din mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...