Gå til innhold

Jeg ble strippet på fredag, er 8 dager på overtid idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gå å bli strippet igjen i dag? Ble strippet på overtidskontrollen på sykehuset på fredag, hun kunne tøye til 3 cm, men var litt livmorhals igjen fremdeles. Skal bli satt i gang på onsdag, og har så lite lyst til det, vil så gjerne det skal starte av seg selv. 

Anonymous poster hash: f3cc1...33d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt alle akupunktørene dere har i distriktet i dag og bedt om en "hastetime" for riestimulerende nåler, jeg hadde kjempeeffekt av det.

Jeg fikk nåler på fredagen og det gav et hav av maserier hele natt til lørdag, var regelmessige hvert tiende minutt i mange timer så jeg trodde nesten fødselen var igang, men så gav det seg igjen. Hadde masse kynnere hele helgen, og da jeg fortalte det til jordmor på mandagen ville hun sjekke hvordan det påvirken mormunnen. Hadde da 3 cm åpning, var helt moden og avflatet. Fikk nye nåler den dagen og samme skjedde igjen, maserier hele natten.

Kom inn på sykehuset på tirsdagen og hadde da 3-4 cm åpning og de tok vannet, da kom riene av seg selv og jeg fødte samme kveld.

Anonymous poster hash: da21e...6a0
Skrevet

Godt å høre! Jordmoren jeg har gått til på overtid (privat) setter nåler også, så hun kan nok sette det i samme slengen om hun har ledig idag. Håper virkelig hun har det! 

HI

Anonymous poster hash: f3cc1...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...