Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #26 Skrevet 18. november 2013 Selvfølgelig har han vært glad i henne! De har hatt et forhold på ett år..? Og selvfølgelig sier han noe annet til deg, men innerst inne vet du det jo. Han risikerte deg, ungene- alt for hun andre dama. Nå som han har blitt avslørt sier han alt mulig tull for å hindre at du går. Og det virker jo? Du blir, og finner deg i enda mer tull!! Den aller beste hevnen er å gå og skape ditt eget liv. Bli lykkelig uten han. For det blir du. Glem han, glem henne. Anonymous poster hash: bba3e...97f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #27 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det står stor respekt av det du har gjort HI! Du har sett at barnet er uskyldig oppi det hele. Du er i din fulle rett til å ikke ha kontakt med moren, og du kan be din mann om å ikke ha kontakt med mor, kun med barnet fremover dersom han skal fortsette å være med deg. Mest sannsynlig er elskerinnen enda forelsket i ham, så det er nok ikke manipulasjon det er snakk om, men resultatet for din del blir jo det samme :/. Anonymous poster hash: e7008...c22
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #28 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det står stor respekt av det du har gjort HI! Du har sett at barnet er uskyldig oppi det hele. Du er i din fulle rett til å ikke ha kontakt med moren, og du kan be din mann om å ikke ha kontakt med mor, kun med barnet fremover dersom han skal fortsette å være med deg. Mest sannsynlig er elskerinnen enda forelsket i ham, så det er nok ikke manipulasjon det er snakk om, men resultatet for din del blir jo det samme :/. Anonymous poster hash: e7008...c22 Hvordan skal han unngå å ha kontakt med barnets mor og kun ha kontakt med barnet? Barnet er jo lite, annerledes når de blir voksne....... Anonymous poster hash: f54a8...1d3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #29 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det står stor respekt av det du har gjort HI! Du har sett at barnet er uskyldig oppi det hele. Du er i din fulle rett til å ikke ha kontakt med moren, og du kan be din mann om å ikke ha kontakt med mor, kun med barnet fremover dersom han skal fortsette å være med deg. Mest sannsynlig er elskerinnen enda forelsket i ham, så det er nok ikke manipulasjon det er snakk om, men resultatet for din del blir jo det samme :/. Anonymous poster hash: e7008...c22 Hvordan skal han unngå å ha kontakt med barnets mor og kun ha kontakt med barnet? Barnet er jo lite, annerledes når de blir voksne....... Anonymous poster hash: f54a8...1d3 Det får bli samvær med tilsyn. Trenger ikke være mor som er med. Kan være noen andre som er nært knyttet til barnet. Han trygler og ber meg om å bli. Han fortalte selv at han hadde gått til henne. Hun kan få han hvis hun vil. Jeg orker ikke mer nå.... Anonymous poster hash: 2cd0a...a33
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #30 Skrevet 18. november 2013 Dama har hatt sex med han i et år og antagelig blitt gravid med vilje så jeg vil tro at hun har følelser for han og det hun gjør er å sloss for å få den mannen hun vil ha. Er det riktig nei selvsagt ikke men hold det i tankene. Du er jo villig til å tilgi al mulig fordi du elsker han hvorfor tror du ikke hun også vil gjøre hva som helst for å få han til seg? Hjelper ikke å bli sint på henne, hjelper heller ikke å stole eller ikke stole på henne det er mannen din som har gjort galt mot deg her. Og du lar deg tro på ting du vet ikke helt kan være sant. Han har ikke hatt tilfeldig sex han har hatt et forhold. Når han har hatt sex med samme dama i et år er det ikke bare tilfeldig sex det er mer involvert. Han har løpt tilbake til henne igjen og brutt alle løfter til deg på nytt. Men du velger å være sint på dama og skylde på dama for om du legger skylden på han og gjør han ansvarlig for sine handlinger må du ta tak i det og du klarer ikke å rettferdiggjøre å bli med han og tilgi en gang til. Husk at om du velger å tilgi igjen vet han at her har han en dame som godtar alt, Og husk at du må forholde deg til denne andre dama i de neste 18 årene. Og til syvende og sist det er ikke dama du skal kunne stole på det er mannen din. Han kan ikke bryte løfter og være utro mot deg om han ikke selv velger å være det samme hva andre mennesker rundt han sier og gjør Anonymous poster hash: cb3df...2a9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #31 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det står stor respekt av det du har gjort HI! Du har sett at barnet er uskyldig oppi det hele. Du er i din fulle rett til å ikke ha kontakt med moren, og du kan be din mann om å ikke ha kontakt med mor, kun med barnet fremover dersom han skal fortsette å være med deg. Mest sannsynlig er elskerinnen enda forelsket i ham, så det er nok ikke manipulasjon det er snakk om, men resultatet for din del blir jo det samme :/. Anonymous poster hash: e7008...c22 Hvordan skal han unngå å ha kontakt med barnets mor og kun ha kontakt med barnet? Barnet er jo lite, annerledes når de blir voksne....... Anonymous poster hash: f54a8...1d3 Det får bli samvær med tilsyn. Trenger ikke være mor som er med. Kan være noen andre som er nært knyttet til barnet. Han trygler og ber meg om å bli. Han fortalte selv at han hadde gått til henne. Hun kan få han hvis hun vil. Jeg orker ikke mer nå.... Anonymous poster hash: 2cd0a...a33 Samvær med tilsyn fordi barnets stemor ikke fikser at begge foreldrene oppholder seg i samme rom sammen med sitt eget barn? Jeg vet jeg har vært litt tøff mot deg i denne tråden, hi, men vet du, dette blir bare verre og verre. Om det virkelig er så tøft for deg å innse at han har et barn med ei dame som kanskje fortsatt er glad i ham så må du enten bare bite sjalusien, raseriet og frustrasjonen i deg (du har rett til å føle det du gjør), eller så må du bare gå fra ham. Du kan ikke diktere hvor mye de skal omgås, de har barn sammen på lik linje som du og ham. Det er barnet som har krav på å få bli kjent med faren, og så lenge barnet er lite så er det faktisk en fordel at mor, som trygg og kjent omsorgsperson for barnet, er der. Hvordan tror du dette vil oppleves for barnet når det blir så stort at det begynner å forstå? Pappa kan ikke være på samme sted som mamma for da blir stemor sjalu? Du har vært mer enn raus, og jeg forstår at grensa er nådd. Men du kan ikke styre de to andre, kun deg selv. Det er ikke opp til deg hvor mye han skal få se sitt eget barn eller i hvilken setting. Så om du ikke makter mer så må du faktisk bare fjerne deg selv fra denne situasjonen. Det spiser deg sikkert opp innvendig, og du kan jo ikke ha det noe godt med deg selv, hi? Til nr 30: jeg er helt enig med deg! Bortsett fra i at hun kan ha blitt gravid med vilje. det kan ikke vi uttale oss om. De har jo tydeligvis hatt ubeskyttet sex i 1 år, og bare det at hun kan ha vært litt løs i magen en dag kan ha svekket p-pillene f.eks... Mange blir også gravid selv om de bruker prevensjon (og bruker den "riktig"). Men ellers 100% enig! Anonymous poster hash: f54a8...1d3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #32 Skrevet 18. november 2013 For å si det slik, jeg hadde aldri klar å gjøre som du! Stort av deg! Jeg for min del tror jeg hadde hyret inn en leiemorder til den hurpa og dompa gubben..... Anonymous poster hash: a5089...6fd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #33 Skrevet 18. november 2013 For å si det slik, jeg hadde aldri klar å gjøre som du! Stort av deg! Jeg for min del tror jeg hadde hyret inn en leiemorder til den hurpa og dompa gubben..... Anonymous poster hash: a5089...6fd Du hadde fått dama drept, men bare dumpa gubben? Tydelig å se hvem du mener er den mest ansvarlige, og det er ikke han som faktisk var utro. Anonymous poster hash: c0481...d97
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #34 Skrevet 18. november 2013 Har han hatt denne dame som knullevenninne i et år, mens dere var sammen, samtidig som han har barn med deg. Anonymous poster hash: 9a4cb...3c4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #35 Skrevet 18. november 2013 Samvær med tilsyn? Mannen er utro, ikke farlig! Tror du det føles bra for barnet, og tror du det blir et nært bånd på den måten? Selv om det er kjedelig for deg og dine barn, så er stebarnet et lite uskyldig menneske, som skal likestilles med de andre barna! Anonymous poster hash: 5b9c7...886
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #36 Skrevet 18. november 2013 Holder fortsatt fast på at jeg ville flyttet. Han skulle jammen ha måttet kjempet for å få meg tilbake, men ville nok ikke tatt han inn i varmen igjen, selv om han var faren til mine barn. Se hvordan han behandler moren til sine barn! Våkn opp! Kunne tilgitt et ONS, men ikke å bli bedratt i ett helt år, og som resulterte i et barn. Anonymous poster hash: 5b9c7...886 Enig. Vet ikke om jeg personlig hadde klart å tilgi utroskap uansett, men om det kun hadde vært et ONS i fylla, så er det noe HELT annet enn et forhold som resulterte i et barn. Hadde ikke FORSØKT å tilgi noe sånt engang. Det blir folk av skilsmissebarn også, det er ikke verdens undergang! Og jeg forstår virkelig ikke at du gidder å prøve i det hele tatt, det er helt åpenlyst at du fortjener mye, mye bedre enn en mann som går bak ryggen på deg. Anonymous poster hash: 5078c...6be
prekæs Skrevet 18. november 2013 #37 Skrevet 18. november 2013 Hevn = huset og ett klekkelig barnebidrag. Dette fikser du glatt. Kan umulig være mye å samle på.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #38 Skrevet 18. november 2013 Samvær med tilsyn? Mannen er utro, ikke farlig! Tror du det føles bra for barnet, og tror du det blir et nært bånd på den måten? Selv om det er kjedelig for deg og dine barn, så er stebarnet et lite uskyldig menneske, som skal likestilles med de andre barna! Anonymous poster hash: 5b9c7...886 Jeg har ALDRI sagt noe annet. Men om det skal være slik at han ikke kan være med barnet alene uten at moren er der, så kan godt en annen person være der istedet! En annen ting: han orker ikke forholde seg til ungen. Langt mindre moren (påsto han da hehe) Jeg har kjempet frem at han måtte ha kontakt med barnet. MEN det skulle være under ordnede forhold. Og bare så det er sagt: en knullebesøk og en liten titt på ungen er IKKE til barnets beste eller intensjoner om å bry seg. Han kom til henne for å få trøst, og hun spredde villig bena. Og vet du hva? Hun kan få beholde ham. Han vil nok aldri se på henne som noe annet enn et sted han kan få sex. Jeg vil ikke ha ham lengre, så har gitt beskjed at han kan gå til henne. Jeg har fått nok. Anonymous poster hash: 2cd0a...a33
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #39 Skrevet 18. november 2013 Denne dama lever ikke opp til hans standard, så hun blir nok ikke noe mer enn kosen hans frem til han finner seg noen andre å dele livet med. Anonymous poster hash: 2cd0a...a33
2barns mor Skrevet 18. november 2013 #40 Skrevet 18. november 2013 Huff, jeg synes virkelig synd på deg, HI. Har selv vært igjennom utroskap, men ikke sammenlignbart med det du går igjennom. Sender deg en god og varm klem.... Jeg håper virkelig at du nå tenker på deg og dine barn. Finn ut hva som skjedde hos denne dame når han dro for å få trøst. Få alle kort på bordet, så får du ta ditt endelige valg tror jeg... Du er virkelig en raus person som har lagt alt til rette for at far og barn skal ha kontakt, så at han igjen bryter tillitt (fikk ikke med meg i tråden hva som skjedde?) viser at han stoler blindt på at du blir - åkke som...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #41 Skrevet 18. november 2013 Huff, jeg synes virkelig synd på deg, HI. Har selv vært igjennom utroskap, men ikke sammenlignbart med det du går igjennom. Sender deg en god og varm klem.... Jeg håper virkelig at du nå tenker på deg og dine barn. Finn ut hva som skjedde hos denne dame når han dro for å få trøst. Få alle kort på bordet, så får du ta ditt endelige valg tror jeg... Du er virkelig en raus person som har lagt alt til rette for at far og barn skal ha kontakt, så at han igjen bryter tillitt (fikk ikke med meg i tråden hva som skjedde?) viser at han stoler blindt på at du blir - åkke som... Takk. Jeg kan tenke meg til hva som skjedde utfra det som har blitt sagt. Trenger ikke vite mer. Tenker at den mannen må ut av mitt liv. Gråter såre tårer,men det er nok det beste. Kan ikke stole på ham lengre. Hun vinner, jeg gir meg. La henne beholde ham så lenge hun klarer det. Jeg har ofret nok tårer og energi på dette. Tusen takk til alle dere som la inn støttende ord her. Var godt å få det ut. Anonymous poster hash: 2cd0a...a33
Gjest Sommerfuggel Skrevet 18. november 2013 #42 Skrevet 18. november 2013 Tråden har nå blitt ryddet pga spekulasjoner/outing. Det er ikke lov å legge ut navn på enkeltpersoner/avsløre andres identitet her på forumet. Dessverre gikk det mange fine svar med i dragsuget da vi ikke lenger har mulighet til å gå inn og fjerne deler av teksten, men må slette hele innlegget. Da forsvinner dessverre alt av svar og siteringer. Om noen ønsker sitt innlegg gjenopprettet, så ta kontakt med Elin Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
2barns mor Skrevet 18. november 2013 #43 Skrevet 18. november 2013 Huff, jeg synes virkelig synd på deg, HI. Har selv vært igjennom utroskap, men ikke sammenlignbart med det du går igjennom. Sender deg en god og varm klem.... Jeg håper virkelig at du nå tenker på deg og dine barn. Finn ut hva som skjedde hos denne dame når han dro for å få trøst. Få alle kort på bordet, så får du ta ditt endelige valg tror jeg... Du er virkelig en raus person som har lagt alt til rette for at far og barn skal ha kontakt, så at han igjen bryter tillitt (fikk ikke med meg i tråden hva som skjedde?) viser at han stoler blindt på at du blir - åkke som... Takk. Jeg kan tenke meg til hva som skjedde utfra det som har blitt sagt. Trenger ikke vite mer. Tenker at den mannen må ut av mitt liv. Gråter såre tårer,men det er nok det beste. Kan ikke stole på ham lengre. Hun vinner, jeg gir meg. La henne beholde ham så lenge hun klarer det. Jeg har ofret nok tårer og energi på dette. Tusen takk til alle dere som la inn støttende ord her. Var godt å få det ut. Anonymous poster hash: 2cd0a...a33 Støtter deg uansett. Bare send pm hvis du vil. Kan være godt å få ting ut til noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå