Gå til innhold

Flere som ikke føler seg så gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært på tidlig ul enda, men legen søkte meg inn til helhetsvurdering på sykehuset på fredag. Så må bare vente på brevet i postkassa og ta livet med ro til det kommer. Har kasta opp nå i 4-5 uker og har ekstremt ømme pupper, må sove med sports bh for at jeg skal klare og sove. Er ikke veldig trøtt, men siden jeg går sykemeldt såver jeg på dagen da jeg føler for det. Har ikke vert slik med de andre, er 8+6 i dag og har bare godt ned i vekt. Legen ønsket at en gynekolog skulle se på meg og at de tok en tidlig ul siden jeg kaster opp så mye og mistet i sommer da jeg var ca 6 uke....

Anonymous poster hash: 74511...b75

Er 7+ 3 og har så vidt begynt å bli litt småuggen etter måltider. Har hatt litt murring i magen, som milde menssmerter i ca. 2 uker nå, men det er det eneste hittil.... så føler meg ikke så inmari gravid ennå...

Endret av Ween

Jeg føler meg medium gravid (oppblåst: ja, kvalm: ja, trøtt: ja), men maksimalt bekymret :/ Har mistet to ganger før. Skal på tidlig UL på tirsdag og håper på dunkende hjerte på innsiden av livmoren. Er sånn ca i åttende/niende uke nå.

Alt blir jo mer virkelig når magen og ikke minst sparkene kommer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...