PrinsesseHengepupp Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg lurer på hva dere andre gjør, står dere i full jobb mens forsøket pågår, eller hva gjør dere? Dette er første runde med pergo/menopur (hatt 2 inseminasjoner i naturlig syklus) hvor jeg også er i jobb (var sykemeldt av andre årsaker sist), og jeg merker jeg sliter. Sover dårlig om natta og er fryktelig stressa. Har jo en lang historie med aborter bak meg også, så jeg lever i stor frykt både for å ikke bli gravid, men også for å miste OM jeg blir det, på toppen av at det kjennes ut som om eggstokkene skal eksplodere. Hva gjør dere? Jeg føler jo det er idioti å gå på jobb, og overhysterisk å bli hjemme :-/
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg er sykmeldt gjennom hele forsøket. Dette pga stresset som er på jobb og historikk med å miste selv. Lytt til kroppen din! Stress er ikke bra. Det er kun du som vet hva som er best for deg. Her tas det opp litt om det med stress og ivf. http://m.youtube.com/watch?v=ezfFediHNRI Derfor går jeg selv på meditasjon og yoga nå. Burde kanskje fortsatt med akupunktur, men men... Endret 18. november 2013 av Fru Rikstad Pfefferkorn
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Dette her tror jeg er veldig individuelt! Det avhenger av mange faktorer: hvordan du reagerer både psykisk og fysisk på hormonene, hvilken jobb du har etc. Du må kjenne på magefølelsen din. Jeg har prøvd ulike varianter med full sykemelding, delvis sykemelding og ingen sykemelding. Det beste var nesten delvis sykemelding for da fikk jeg slappet mye av men samtidig jobbe litt innimellom (som jo normalt sett ikke er skadelig) slik at tiden ikke gikk så sakte. Men som sagt, du må kjenne hva som er riktig for DEG:-)
Petra-prøvedokke Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg har vert sykemeldt av andre årsaker og kjenner det har vert godt:) ble veldig oppblåst i magen og veldig ømfindlig følte jeg hadde gangsperr etter uttak:) er på mitt første forsøk så vet ikke hvordan det går enda men er nå i rugeperioden:) satser på alt går bra:) så kjenn på det selv hvordan du har det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå