Gå til innhold

kalendergaver gutt 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Helt blank

Anonymous poster hash: 25f80...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klistremerker, pepperkakeformer, legofigurer, sokker, et par fargeblyanter (type Lyra, fx)...

Skrevet

Min fireåring elsker Batman, Spiderman, Star Wars og Angry Birds, og jeg har kjøpt en del "effekter" med dette påtrykt på ebay. Drikkeflaske, figurer, t-skjorter, sokker og annet. Kinobiletter, litt godteri, refleksfigurer og julepynt til et lite juletre han skal ha på rommet sitt. For å nevne noe.

Anonymous poster hash: f18f9...1d6
Skrevet

Jeg har fått litt noia av at barna får så utrolig mye ting, så jeg gjorde det enklere i år og kjøpte Brio-tog og skinner som han skal få, litt hver dag. Jada, det er ting det også, men det er nå i hvert fall bare i en kategori, og vi kan ha det i en passende eske. ;)  Dette kan man jo gjøre med mange forskjellige ting, f.eks. Legosett.

Skrevet

Liker nyttige ting, så her blir det både tannkrem og tannbørste i kalenderen. Har i tillegg en legoeske som jeg skal dele opp.

Skrevet

Badeskum, sånne kluter som vokser i vann, lommebok/ pung, dvd ( tilbud ofte på f eks cdon pg obs med 2 eller 3 for 99kr. Blader, bøker på tilbud. Cdon selger også billige bøker .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...