Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Tips? Helt blank Anonymous poster hash: 25f80...244
sug lut Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Klistremerker, pepperkakeformer, legofigurer, sokker, et par fargeblyanter (type Lyra, fx)...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Min fireåring elsker Batman, Spiderman, Star Wars og Angry Birds, og jeg har kjøpt en del "effekter" med dette påtrykt på ebay. Drikkeflaske, figurer, t-skjorter, sokker og annet. Kinobiletter, litt godteri, refleksfigurer og julepynt til et lite juletre han skal ha på rommet sitt. For å nevne noe. Anonymous poster hash: f18f9...1d6
Cruella De Vil Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg har fått litt noia av at barna får så utrolig mye ting, så jeg gjorde det enklere i år og kjøpte Brio-tog og skinner som han skal få, litt hver dag. Jada, det er ting det også, men det er nå i hvert fall bare i en kategori, og vi kan ha det i en passende eske. Dette kan man jo gjøre med mange forskjellige ting, f.eks. Legosett.
Tjofsen Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Liker nyttige ting, så her blir det både tannkrem og tannbørste i kalenderen. Har i tillegg en legoeske som jeg skal dele opp.
Englenemine Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Badeskum, sånne kluter som vokser i vann, lommebok/ pung, dvd ( tilbud ofte på f eks cdon pg obs med 2 eller 3 for 99kr. Blader, bøker på tilbud. Cdon selger også billige bøker .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå