Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Han er super hyggelig og snill på dagtid. Hjelper til når han kan, og gjør det som forventes av han. Men på kvelden, gjerne etter at ungen har lagt seg er han ikke til å kjenne igjen. Han vil ikke prate med meg, ikke sitte ved meg, ikke se på meg engang. Han er konstant surt uttrykk i ansiktet. Når jeg klager på vondter da jeg er fødeklar, får jeg beskjed om å holde kjeft fordi det orker han ikke høre på. Ikke har vi hatt sex på over en mnd, fordi han ikke vil. Føler meg så fæl og stygg. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Anonymous poster hash: 20ad7...f0d
BikkjeBisk Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Kanskje han er snill og grei på dagtid for å holde skuespill for barna? Men når dere blir alene tørr han å vise hva han egentlig føler? Har du prøvd å snakke med ham om hva det kan være som plager ham?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Kanskje han er snill og grei på dagtid for å holde skuespill for barna? Men når dere blir alene tørr han å vise hva han egentlig føler? Har du prøvd å snakke med ham om hva det kan være som plager ham? Han vil aldri prate om det. Tar jeg det opp på dagtid, selv om vi er alene i rommet, prater han og ler det bort. Men om kvelden... Jeg skjønner ingenting. Hi Anonymous poster hash: 20ad7...f0d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Du får vel bare godta at han ikke vil ha sex når du er høygravid... Kanskje han føler at du stadig inviterer til sex om kvelden, at han ikke kan se på deg uten at du tror dere skal ha sex? Anonymous poster hash: 154e5...779
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Kanskje han har problemer med hormonnivået? Anonymous poster hash: 79132...165
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Du får vel bare godta at han ikke vil ha sex når du er høygravid... Kanskje han føler at du stadig inviterer til sex om kvelden, at han ikke kan se på deg uten at du tror dere skal ha sex? Anonymous poster hash: 154e5...779 Tja... har som sagt ikke hatt noe på en mnd, og det var først i går natt jeg hadde lyst. Før det har jeg ikke nevnt eller tenkt tanken engang. Hi Anonymous poster hash: 20ad7...f0d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Kanskje han har problemer med hormonnivået? Anonymous poster hash: 79132...165 Ja... Jeg tenker det må være noe psykisk eller fysisk .hi Anonymous poster hash: 20ad7...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå