Gå til innhold

Om du hadde vært ulykkelig med pappaen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du dratt fra han selv om dere hadde (snart) to barn sammen, eller hadde du ofret tid på han i håp om at han ville forandre seg...

Anonymous poster hash: 285c9...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo veldig an på hvorfor man er ulykkelig. Jeg mener at man ikke burde gi opp for fort, heller jobbe litt med seg selv og forholdet, men man trenger ikke holde ut for enhver pris.

Skrevet

Jeg sitter i den situasjonen nå, skal sies at barnet jeg har fra før er ikke hans men vi har vert sammen i snart 2år og jeg har barnet mitt på fulltid. 

Jeg er bare dritt lei, han lager bråk for hver minste ting. Også har han for seg at hvis han lager bråk så har han en unnskyldning for å gå.. Sitter en ganske oppgitt å sur dame hjemme igjen da...

Har sagt til han at hvis han ikke slutter å lage tull av alt mulig bagateller går jeg fra han. 

Anonymous poster hash: b6e73...0b7
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt mens jeg var gravid i alle fall.. (Nå tar jeg utgangspunkt i at vi ikke snakker om rus, vold og andre dealbreakere her)

Jeg ville prøvd å jobbe hardt for forholdet, men da må jo egentlig mannen ville det også..

Men i hovedsak ingen forhastede avgjørelser i hormonell tilstand.

Anonymous poster hash: 432bf...19c

Skrevet

En klok dame lærte meg en gang dette:

Du kan ikke forandre andre mennesker enn deg selv!

Og det er så sant så sant:)

Han kommer ikke til å forandre seg, uten at han selv ønsker det. Ikke fordi du ønsker det;)

Anonymous poster hash: ba89d...f9c

Skrevet

Herregud så mange ganger jeg har vært ulykkelig, men jeg har holdt ut de gangene det har vært...jævlig. Men man må gi alt av seg selv for at ting skal bli bedre, kommuniser, gi ting tid, respekter den andre parten selv om man ikke tåler trynet på partneren sin en dag. Det er mine erfaringer og jammen har vi ikke holdt ut med hverandre nå i mange år og kjærligheten er sterkere nå enn noen gang :) Leste "mars og venus" bøkene og siden den gang har alt vært i orden :)

Det du skal gjøre er å kjenne på magefølelsen og hva hjertet ditt sier

Anonymous poster hash: fdaa3...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...