Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Blir det veldig varmt? Har forelsket meg i sparkebuksene og kunne godt tenkt meg å bruke en slik som hentsett. Samtidig er det litt dumt hvis jeg ikke får brukt disse siden det er sommer. Dere erfarne mødre, hva tenker dere? Anonymous poster hash: be606...a18
You can call me Dårris Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Det hadde jeg nok ikke brukt penger på. Jeg fikk siste i slutten av august, og brukte stort sett tynne bodyer og strømpebukse på henne. Tror ikke du kommer til å bruke en relativt tykk sparkebukse på en sommerbaby
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Om du vil risikere å koke ungen fordi sparkebuksa er så himla søt, vær så god.... Anonymous poster hash: c7525...31b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Nei, det vil nok ikke passe en junibaby.. Da hadde jeg heller kjøpt den i en større størrelse slik den var passelig til senere på året:) Anonymous poster hash: e437d...667
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Ok, regnet med det. Er det slik at jeg ikke kan kjøpe noe i ull i det hele tatt da? De fine hentesettene jeg kommer over er alle f.eks. lagd i merinoull. =/ Anonymous poster hash: be606...a18
You can call me Dårris Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Ok, regnet med det. Er det slik at jeg ikke kan kjøpe noe i ull i det hele tatt da? De fine hentesettene jeg kommer over er alle f.eks. lagd i merinoull. =/ Anonymous poster hash: be606...a18 Jeg vil tro at hvis du venter med å kjøpe til fødselen nærmer seg, så vil du finne mye fint som ikke er ull. Vi går jo tross alt inn i vintersesongen nå, og sommerklærne kommer til våren igjen Ull ville jeg kjøpt fra ca str 68 og oppover hvis du får junibaby, men det kommer jo også an på hvor stort barnet ditt blir, og det vet man jo ikke før det er født
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Ok, regnet med det. Er det slik at jeg ikke kan kjøpe noe i ull i det hele tatt da? De fine hentesettene jeg kommer over er alle f.eks. lagd i merinoull. =/ Anonymous poster hash: be606...a18 Hva er det med dete hentesettet? Begge mine har vi reist hjem med i "bare" vanlige klær. Ikke noe spesielt "hentesett". Alle babyklærne jeg kjøpte synes jeg jo var fine og søte, var derfor jeg kjøpte den, men noe spesielt hentesett hadde vi ikke. Var jo så i "tåka" uansett når vi reiste hjem, og vi reiste hjem kun jeg og mannen sammen med barnet og da vi kom hjem sto det ikke akkurat noen å ventet på oss ved døra, så hvorfor skal man kle opp barnet så voldsomt bare for å reise hjem med det? Jeg har alltid synes det har vært mer stas å kle opp babyen når vi har hatt barselbesøk eller ved spesielle anledninger som bursdager og høytider. Anonymous poster hash: ae874...446
Gjest Kransekakestanga Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Jeg skjønner ikke greie med hentesett, jeg. Ungen skal ut i bilen og inn i stua da vi kommer hjem. Håper ikke det er en stor velkomstkomitee som står klare da vi kommer hjem heller, for akkurat den tiden da man kommer hjem kan være litt stressende. Min skal ha på seg helt vanlige klær. Hun kommer neste uke, så en ullbody og ullstillongs under en ytterdress tipper jeg er akkurat passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå