Gå til innhold

Juni babyer 2014.. Skal vi ta en presentasjon? :)

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg har vært gift siden 2005. Vært samboere siden 2000.

Venter nummer fire 12. Juni. Har fra før en på åtte, jente på seks og gutt på tre. Bor i Drammen.

Som sunfly har jeg vært samboende siden 2000, gift siden 2005, to barn født 2006 og 2008 og venter trefjemann 2. juni.  Er 33 år, fyller 34 før barnet kommer.  Bor søndre del av Vestfold.

Fortsetter under...

Snart3barnsmamma83, ja, det er min første! Jeg synes det virker som de fleste er fornøyde med fødeavdelingen uansett hvor de er, mens mange på Ullevål er misfornøyd med barselavdelingen eller hotellet. Det har sikkert mye med forventninger å gjøre. Det er greit å ha satt seg litt inn i hva som skjer etter fødselen og, tenker jeg.

Annonse

Jeg er 35 år, bor i Oslo-området og er gift. Vi har en liten en på snart fire år, og venter nummer to OG tre i juni. Termin 25. juni, men tvillinger kommer jo oftest noen uker før, så her blir det forhåpentligvis noen fine forsommer-barn. Fødeplass Rikshospitalet.

Å vente tvillinger gjør at jeg nesten føler meg som førstegangsfødende igjen - så mye nytt ift. sist.

Annonse

Hei! Jeg er 27, bor på Lørenskog.

Gift, dette er vårt første barn. Termin 12. juni :)

Jeg bor også på Lørenskog:-)

Har termin 30. juni, men venter tvillinger, så de kommer vel noen uker før.

Kanskje vi havner i samme barselgruppe, om vi bor i samme område.

Er 30 år og har 2 små fra før.

Er 27 år, bor i Troms, Samboer og har jenta 10 år og gutt 6 år. Termin 26 juni. samme barnefar til alle 3. Vi glede oss enormt t sommarn til vi skal bli 5 stk :) Har ikke fått time til oul for 3. februar og e da i uke 20, så e spent, men var på tidlig ul i uke 9 for og se om alt va bra og termin stemte bra da sa legen på sykehuset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...