Gå til innhold

Juni babyer 2014.. Skal vi ta en presentasjon? :)

Anbefalte innlegg

Hvor vi er fra, barn fra før, alene eller med bf, alder osv :) 

I mitt forge svangerskap fikk jeg flere både venninner og bekjente slik. Hun ene har jeg faktisk tett kontakt med den dag i dag! :) 

Også er det selfølgelig gøy å følge hverandre, støtte og dele med hverandre gjennom graviditeten. 

Termin 1.juni

Jeg er født i Haugesund, bor litt utenfor.

23år 

Har en sønn + en bonussønn.

Var alene med sønnen min til han var 2,5år da jeg fant kjæresten min.

Er da samboer nå. 

:D 

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Så lurt! Jeg vil gjerne bli kjent med noen i samme område, er så få av de jeg kjenner som har barn i nærheten.

Er 24 år, og giftet oss på valentines day i år:)

Har ei jente som nettppp fylte 3 år, og har prøvd på nr2 i over ett år. Endelig klaffet det og termin er 3.juni

Vi bor utenfor Ålesund

Ble flyttet litt frem i dag, så ny termin er ca 12. juni :D

Har ingen barn, men har vært gravid frem til uke 18 tidligere, og får ekstra oppfølging nå på grunn av det.

Har et firbeint barn, en liten hund som er 3 år nå.

Gift, både mannen og jeg er 29 år, og vi bor i Oslo

Annonse

Så gøy! :)

Jeg er 24 år og bor sammen med en kjekk mann og vår 2,5år gamle sønn i nærheten av Ålesund. Vi har vært sammen i snart 10 år og gleder oss til TO nye familiemedlemmer :D

Termin er satt til den 14.juni.

Siden storebror kom til verden nesten 2,5 mnd for tidlig, er jeg utrolig spent på hvor lenge disse to holder seg i magehuset.....

Jeg har en foreløpig 14. juni, så får vi se om den blir endret eller ikke etter OUL 20. januar :) Jeg har en jente som blir 11 år i februar og en gutt som fyller 4 år neste august. Begge er fra tidligere forhold og jeg har vært alene med de. Pappan til jenta mi er inne i bildet og de har god kontakt, mens gutten min ikke har noe kontakt med sin biologiske pappa og kaller min samboer for pappa. (Lang historie :) ) Jeg og samboeren min har vært sammen i halvannet år og skulle egentlig gifte oss i juli 2014, men bryllupet blir nå litt utsatt pga knøttet i magen. Vi bor rett ved Geilo i Hallingdal, Samboer er opprinnelig fra Danmark, men vi har kjent hverandre i alle de 12 årene han hittil har bodd i Norge :) Babyen har vi laget helt på egenhånd, selv om jeg og legene ikke trodde jeg kunne bli gravid lenger grunnet flere operasjoner av cyster etc på eggstokkene. Dette blir definitivt siste barn :) Det er også min samboers første barn :) Skal føde på Ringerike dersom alt går etter planen. Andre her som skal føde der?

Jeg har en foreløpig 14. juni, så får vi se om den blir endret eller ikke etter OUL 20. januar :) Jeg har en jente som blir 11 år i februar og en gutt som fyller 4 år neste august. Begge er fra tidligere forhold og jeg har vært alene med de. Pappan til jenta mi er inne i bildet og de har god kontakt, mens gutten min ikke har noe kontakt med sin biologiske pappa og kaller min samboer for pappa. (Lang historie :) ) Jeg og samboeren min har vært sammen i halvannet år og skulle egentlig gifte oss i juli 2014, men bryllupet blir nå litt utsatt pga knøttet i magen. Vi bor rett ved Geilo i Hallingdal, Samboer er opprinnelig fra Danmark, men vi har kjent hverandre i alle de 12 årene han hittil har bodd i Norge :) Babyen har vi laget helt på egenhånd, selv om jeg og legene ikke trodde jeg kunne bli gravid lenger grunnet flere operasjoner av cyster etc på eggstokkene. Dette blir definitivt siste barn :) Det er også min samboers første barn :) Skal føde på Ringerike dersom alt går etter planen. Andre her som skal føde der?

Jeg har vurdert Ringerike litt. Det er en mindre travel fødeavdeling enn Ullevål så man kan kanskje få bedre oppfølgning, og dessuten har de lystgass! Jeg kjenner noen som jobber der, og har bedt dem sjekke om det er veldig mange som har søkt fødeplass på Ringerike i juni, he he. Det er kjekt å ha alternativer :)

Foreløpig tror jeg at ender opp på Ullevål likevel, og jeg har fått fødeplass der. Det kan jo hende at det blir noen falske alarmer, og at vi drar til sykehuset og blir sent hjem igjen, og da er det bedre med 15 minutter kjørevei enn 1 time kjørevei fra Oslo..

Jeg har født begge mine andre barn på Ringerike og er kjempefornøyd :) Jeg opplever virkelig at vi har blitt godt ivaretatt både før, under og etter fødsel og at de som jobber der har tid til å ta seg av oss. Når jeg fikk gutten min i 2010, så var jeg faktisk eneste fødende akkurat den dagen, så jeg hadde hele avdelingen med alle de ansatte for meg selv, føltes nesten litt kongelig, hehe ;) Blir sikkert ikke slik neste gang, men jeg føler det er trygt og godt å være der og ville nok heller valgt det framfor et større sykehus, Siden jeg bor der jeg bor, så har jeg ca 3 timer til sykehuset uansett. Forrige gang bodde jeg den siste mnd hos faren min på Eidsvoll for å kun få 1 times kjøring, siden jeg var en del inn og ut av sykehuset..da blir det alt for mye stress med 3 timer kjøring hver vei! 

Men er enig med deg i at det er kjekt med alternativer :) For min del stod det mellom Ringerike og Drammen, men da blir det Ringerike siden jeg allerede er kjent der. Er det ditt første barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...