Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #51 Skrevet 18. november 2013 Vet dere - jeg bryr meg virkelig ikke hva andre mener om at min samboer og jeg fiser i nærheten av hverandre.(men aldri i nærheten av andre). Vi har null problemer med det! Anonymous poster hash: 18eda...ed9
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2013 #52 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes promping og bæsjing er kjempeflaut og det tar flere mnd før jeg har turt å bæsje "åpenlyst" i forhold. For å unngå det har jeg sagt jeg tar meg en dusj og da har jeg hurtigbæsjet i samme slengen Jeg og min samboer fiser foran hverandre (det er ikke flaut lenger), men prøver å unngå det fordi det ikke er særlig lekkert Tok forresten heisen her en dag. Var 3 stk i i heisen i tillegg til meg og samboer. Plutselig var det en som slapp en skikkelig fis så det ljomet i veggene. Jeg og samboer hadde store problemer med å holde latteren unna, så når vi var alene brøt vi ut i latterkrampe. Promp kan være litt morsomt av og til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #53 Skrevet 18. november 2013 Vi promper ved hverandre hele tiden vi, trodde det var vanlig i et forhold! Til og med når vi skal på do og gjøre nummer 2 så er døra oppe, og den andre kommer inn og går ut som de vil. Anonymous poster hash: f84dd...996
Tired mama Skrevet 18. november 2013 #54 Skrevet 18. november 2013 Dere skal være så fisefine, tror jeg ikke noe på Dere som skrev at dere aldri fiser, yeah right. Anonymous poster hash: f84dd...996 Er det noen som skriver at de aldri fiser? Alle må jo det innimellom, men det er forskjell på å gjøre det foran andre mennesker og når man er alene.
Tired mama Skrevet 18. november 2013 #55 Skrevet 18. november 2013 Vi promper ved hverandre hele tiden vi, trodde det var vanlig i et forhold! Til og med når vi skal på do og gjøre nummer 2 så er døra oppe, og den andre kommer inn og går ut som de vil. Anonymous poster hash: f84dd...996 Og dere tenner fortsatt seksuelt på hverandre?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #56 Skrevet 18. november 2013 Vi promper ved hverandre hele tiden vi, trodde det var vanlig i et forhold! Til og med når vi skal på do og gjøre nummer 2 så er døra oppe, og den andre kommer inn og går ut som de vil.Anonymous poster hash: f84dd...996 Og dere tenner fortsatt seksuelt på hverandre? Hell yeah! Anonymous poster hash: f84dd...996
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #57 Skrevet 18. november 2013 Men det virker jo til at de som liker/ikke har noen sperrer på å fjerte foran andre finner hverandre, og så lenge jeg (takk og lov ;-)) ikke er en del av det familielivet, så får dere bare slippe dere løs foran hverandre. Jeg fant heldigvis en veloppdratt man som har samme syn på dette som meg ;-) Hadde han ikke hatt det, hadde det blitt lite aktivitet i sengehalmen gitt ;-) Mest usexy jeg vet er høytfjertende menn som bare slipper seg løs foran andre! :-( Anonymous poster hash: 6d431...4c2
MissMagica Skrevet 18. november 2013 #58 Skrevet 18. november 2013 Ja, det gjør jeg. At man fiser i sitt eget hjem handler da virkelig ikke om og ha dårlig folkeskikk, hallo!! Om man fiser på butikken eller jobb/skole, da har man dårlig folkeskikk, men i sitt eget hjem? Dummeste jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #59 Skrevet 18. november 2013 Ja, det gjør jeg. At man fiser i sitt eget hjem handler da virkelig ikke om og ha dårlig folkeskikk, hallo!! Om man fiser på butikken eller jobb/skole, da har man dårlig folkeskikk, men i sitt eget hjem? Dummeste jeg har hørt. Stor forskjell på å gjøre det foran partner i eget hjem og kun et eller annet sted i eget hjem, da ikke foran partner ;-) Anonymous poster hash: 6d431...4c2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #60 Skrevet 18. november 2013 jeg vil også slippe å utøve "god folkeskikk" ovenfor en mann i våres hjem hele tiden.. det innebærer også at jeg kan sitte med beina på bordet, banne osv... Og ja, mage/tarmproblemer er VELDIG normalt, det er dessverre mange som sliter med det. Mange får irritabel tarmsyndrom og det er det liksom ikke noe å gjøre noe med, det er ikke EN allergi.. men en kan jo se hva man reagerer på ofte er det mye. Jeg ville nok ikke dumpa mannen min om han hadde fått det heller, og han skulle da fått slippe å sitte på badet hele helga - så lenge han ikke feis meg midt i ansiktet med vilje - Promping KAN være morsomt.. hva gjør dere når dere har omgangssyke osv, for det bråker OG stinker =/ Jeg trodde jeg var ferdig med det en gang, og satt og kledde på 1 åringen min rett før bhg.... faren starta bilen og idet jeg reiste meg så slapp jeg en liten fis (var igjen alene i stua) - og jaggu der skjedde det.... måtte jo nødt å si det til han da, at "haha fy faen nå DREIT jeg faktisk litt på meg, trodde det bare var en promp"... så måtte de dra til bhg alene, jeg måtte dusje og skifte... og det LO vi av Anonymous poster hash: 977b6...084
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #61 Skrevet 18. november 2013 sjarmerende? neppe, men ja, vi hadde ikke svekket sexliv etterpå likevel... kan godt være det ikke skjedde noe akkurat den kvelden men Anonymous poster hash: 977b6...084
Gjest Kransekakestanga Skrevet 18. november 2013 #62 Skrevet 18. november 2013 Vi promper ved hverandre hele tiden vi, trodde det var vanlig i et forhold! Til og med når vi skal på do og gjøre nummer 2 så er døra oppe, og den andre kommer inn og går ut som de vil.Anonymous poster hash: f84dd...996 Og dere tenner fortsatt seksuelt på hverandre? Hell yeah! Anonymous poster hash: f84dd...996 Hver sin lyst....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #63 Skrevet 18. november 2013 Nå var jo strengt tatt spørsmålet til HI om vi gjør dette FORAN mannen/kjæresten... Og det er det jeg har svart på, samt begrunnet hvorfor jeg ikke gjør det, og hvorfor jeg foretrekker at min mann ikke gjør det. Vi for vår del har 2 bad, et i hver etg, og det er vi glad for, for da får man gått litt unna den andre hvis man f.eks skulle være så uheldig å ha magekjør ;-) Vi synes det er en god regel i vårt forhold at vi prøver å ikke rape/fjerte foran den andre, og såklart holde toalettdøren lukket da man gjør sitt på do. Vi er utrolig trygge og avslappede ift hverandre i vårt forhold, det har ikke noe å gjøre med at vi vil holde slik usjarmerende oppførsel/lukter/lyder forvoss selv og da for vår del bevare romantikken i forholdet ;-) Men hver sin lyst, så dere som synes det er helt topp å holde på med slik foran hverandre, værsågod ;-) Anonymous poster hash: 6d431...4c2
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #64 Skrevet 18. november 2013 Ja, flere ganger hver dag, har jeg dager der hvor magen er litt "uggen"/det lukter, så gjør jeg det bare på do. Hjemme hos oss skal det være lov å fise hvis man må, det er ikke bra å gå å holde seg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #65 Skrevet 18. november 2013 Nei Og han syns det er kjempemorsomt at jeg ikke "tør.. Anonymous poster hash: e17ea...ec0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #66 Skrevet 18. november 2013 Ja, flere ganger hver dag, har jeg dager der hvor magen er litt "uggen"/det lukter, så gjør jeg det bare på do. Hjemme hos oss skal det være lov å fise hvis man må, det er ikke bra å gå å holde seg. Ingen som har sagt at vi går og holder oss hele dagen, vi gjør det bare ikke foran mannen/kjæresten, slik HI opprinnelig spurte om ;-) Anonymous poster hash: 6d431...4c2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #67 Skrevet 18. november 2013 kommer en akutt fjert , så ser jeg det for meg... løøøøøper opp trappa med sammenknepede rævballer og panikk i øynene ! hehe Anonymous poster hash: 977b6...084
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #68 Skrevet 18. november 2013 kommer en akutt fjert , så ser jeg det for meg... løøøøøper opp trappa med sammenknepede rævballer og panikk i øynene ! hehe Anonymous poster hash: 977b6...084 Jeg er tydeligvis blessed med en mage som aldri sender ut så akutte fjerter med et slikt trykk du opplever at jeg må rømme i panikk ;-) Og har også en stram nok ringmuskel til at jeg klarer lett å holde meg til det passer å la fjerten komme ;-) :-) Anonymous poster hash: 6d431...4c2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #69 Skrevet 18. november 2013 Dere som ikke fiser foran mannen. Hvordan gjør dere det med barn som fiser? Når får de beskjed om å fise ett annet sted? Ikke ment som noe hets, bare lurer. Anonymous poster hash: 59b3e...a34
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #70 Skrevet 18. november 2013 Dere som ikke fiser foran mannen. Hvordan gjør dere det med barn som fiser? Når får de beskjed om å fise ett annet sted? Ikke ment som noe hets, bare lurer.Anonymous poster hash: 59b3e...a34 Vi for vår del har ei på 4,5 og en baby. Og har aldri gjort noe nummer ut av det de få gangene eldste har fjertet. Etterhvert som hun har blitt større, fra hun var rundt 3,5 kanskje, sier hun "unnskyld" de gangene det kommer en rap eller fjert foran oss. (Dette begynte hun med av seg selv) Og slik tolker jeg at hun skjønner at det er slike ting vi prøver å unngå å gjøre foran andre. :-) Anonymous poster hash: 6d431...4c2
ærlig talt Skrevet 18. november 2013 #72 Skrevet 18. november 2013 Ja, det gjør jeg. Jeg har ikke irritabel tarm, jeg eier folkeskikk, men ser ikke problemet med at mannen hører meg prompe. Han bryr seg null om det. Jeg promper også foran gode venninner (så ekkel er jeg) og de gjør det samme foran meg.
Gjest Kransekakestanga Skrevet 18. november 2013 #73 Skrevet 18. november 2013 Dere som ikke fiser foran mannen. Hvordan gjør dere det med barn som fiser? Når får de beskjed om å fise ett annet sted? Ikke ment som noe hets, bare lurer. Anonymous poster hash: 59b3e...a34 Da de er barn er det fritt fram, selvsagt! Da trettenåringen står og presser ut en salutt får han beskjed om å skjerpe seg.
TanteHufsa Skrevet 18. november 2013 #74 Skrevet 18. november 2013 Leeeeer. Her er spørsmålet fiser dere og så ender det opp i noe som for meg ser ut som irettesettelse og krangling mellom fiserne og ikke fiserne. Det festligste med denne tråden er de som hisser seg opp over temaet. Vil si du har et rimelig markeringsbehov når du sitter på ett forum og oppdrar voksne folk du ikke kjenner. Må være slitsomt å ha det slik. :-) En prump kan altså starte krig. 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #75 Skrevet 18. november 2013 Stinkende promper er virkelig dødare for forholdet. I hvert fall for den erotiske delen. Det er mange stinkende fiser siden vi var nyforelsket, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 891cc...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå