Gå til innhold

Fiser du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Vi har vært sammen siden i 22 år. Men vi prøver selvsagt å ta litt hensyn til hverandre. Vi slipper ikke fis rett ved siden av hverandre, men vi går ikke på do for hver gang nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"slike ekle kroppslige greier kan man holde for seg selv"....

Bæsjer du blomster og helst hos naboen og eller...?

-føler det er en ting å sitte ved siden av hverandre i sofaen eller bilen og slippe en fis med vilje, men noe annet hvis man er i et annet rom og fiser.. kommer den andre da inn rett etterpå så er det jo ikke din feil, og får heller le av det.. hadde jeg vært gift ville jeg nok ikke vært "redd" for om det skulle skje, tenk hvor pinlig det da ville blitt om det skjedde et uhell :P ?

Nå er jeg typen som må være VELDIG trygg på en person før jeg gjør noe sånt, så gjør ikke det med en jeg har vært kjæreste med i 3 mnd. Men det er nok viktig for meg at jeg kan være såpass trygg at det ikke gjør noe - særlig om det er en jeg skal gifte meg med!

Anonymous poster hash: 977b6...084
Skrevet

og om natta går det jo sin gang uansett.. deler dere dyne, og du sovner før han er jo sjansen stor for at du serverer han en promp midt i låret ;)

Skrevet

Ja. Vi har vært sammen siden i 22 år. Men vi prøver selvsagt å ta litt hensyn til hverandre. Vi slipper ikke fis rett ved siden av hverandre, men vi går ikke på do for hver gang nei.

Ser ikke helt hva antall år sammen har med saken å gjøre egentlig - selv om man selvsagt blir mer avslappet og bekvem etter å ha vært sammen i mange år, trenger man ikke å gi slipp på alt som heter personlige grenser og hygiene ;)

Vi har vært sammen i snart 30 år (uæææ) og holder fremdeles forskjellige kroppslige behov for oss selv. Om man skulle være uheldig å slippe en liten en, sier man unnskyld og ingen skade skjedd, men vi bestreber oss på å holde visse utslipp for oss selv :)

Skrevet

mora mi er vel av den typen som dere, og fiser ALDRI annet enn på do... men det skal sies, at det er ikke veldig sjarmerende å tilfeldigvis være utenfor den dassdøra hver gang hun bare skal tisse osv, for det er et rabalder av noen brak/ekko i den doskåla -så hva som er mer sjarmerende med DET vet jeg ikke :P og det KAN man jo ikke noe for, lufta må faktisk ut en eller annen gang..

Skrevet

JA! :tommelopp:

Anonymous poster hash: 46537...d27
Skrevet

Noen ganger JA. Forsøker gå på do men slik magen er om dagen blir det mange do besøk.

MEN ikke når han sitter ved siden av meg. Kan gjerne slippe en hvis jeg er i stua og han er på kjøkkenet.

Skrevet

Anonymous poster hash: 59b3e...a34

Skrevet

Ja jeg fiser!

Er en av de mest naturlige tingene i livet. Om jeg ikke kan være naturlig og avslappet i mitt eget hjem holder jeg ikke ut!

Men vi fiser ikke ved matbordet og ei heller på hverandre osv. Og om man vet at det lukter ille, går vi litt unna.

Bare se på babyer, må man så må man ;)

Og nei, fiser ikke åpenlyst når vi har besøk! Unntaket er min søster.

Og jeg kan også fint finne på å le av fiser :-D

Anonymous poster hash: 59b3e...a34

Skrevet

hvis du ikke kan fise i ditt eget hjem, hvor kan du fise da..... ?

jeg måtte vært OFTE på do hvis det kun var der jeg kunne slippe en :P

Enig!

Om jeg hadde måttet gått i et annet rom, f.eks på badet hver gang jeg måtte slippe en hadde det blitt vedig slitsomt til tider. Jeg har en mave som gjør at jeg må slippe en veldig ofte. Kunne lik så greit vært på badet om kveldene :P

Anonymous poster hash: f84dd...996

Skrevet

Ser ikke helt hva antall år sammen har med saken å gjøre egentlig - selv om man selvsagt blir mer avslappet og bekvem etter å ha vært sammen i mange år, trenger man ikke å gi slipp på alt som heter personlige grenser og hygiene ;)

Vi har vært sammen i snart 30 år (uæææ) og holder fremdeles forskjellige kroppslige behov for oss selv. Om man skulle være uheldig å slippe en liten en, sier man unnskyld og ingen skade skjedd, men vi bestreber oss på å holde visse utslipp for oss selv :)

Med lengden på vårt forhold (vi ble sammen da vi var 17 og 18 år gamle) så mener jeg at man har etterhvert et avslappet og naturlig (for oss) forhold til hverande.

Vi tar absolutt hensyn til hverandre. Raper aldri foran hverandre og går i et annet rom dersom det er lukt på fisen. Slafser heller ikke når vi spiser heller, fordi det synes VI er ekkelt. :)

Jeg tenker at hvert par må finne en ut hva som fungerer for dem. Hos oss har vi et avslappet forhold til det med fising. Dersom en part i et forhold synes det er ekkelt så synes jeg absolutt at den andre parten bør ta hensyn til det.

Skrevet

Ja. Fiser ikke på han eller slipper en stor når vi sitter i sofaen. Men sliter med magen og slipper en fis fordi om han er innen hørerekkevidde når jeg må.  

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har sagt at så lenge han primært høylytt og setter seg på katten for å prompe så gjør jeg også det (jeg promper ikke på katten da)

Anonymous poster hash: 2ba32...9d2

Skrevet

Nei, og vi har vært sammen i 12 år. Han fiser ikke foran meg heller, men jeg får nok inntrykk når jeg hører han fra toalettet. Hehe

Anonymous poster hash: bd95a...7b3

Skrevet

Jeg lurer på om ikke fiselyder er lakmustesten på om tilliten i forholdet er god nok eller ikke. Tør man å fise foran partneren og le av det, er man sannsynligvis ikke redd for å dumme seg ut for ham/henne når det gjelder andre ting heller. Det er rett og slett gull verdt å kunne dumme seg ut og ikke frykte noen konsekvenser annet enn humring eller godmodig erting, da har man den trygghetsfølelsen som bør være der.

Skrevet

Nei, det gjør ingen av oss. Normal folkeskikk å ikke gjøre det foran andre.. Dere gjør vel ikke det foran alle andre mennesker dere har rundt dere i hverdagen (på jobb, på butikken, foran resten av slekta etc), så hvorfor i all verden utsette det mennesket man elsker og lever med?? Utrolig lite delikat og skikkelig turnoff synes jeg.

Anonymous poster hash: 6d431...4c2

Skrevet

Jeg lurer på om ikke fiselyder er lakmustesten på om tilliten i forholdet er god nok eller ikke. Tør man å fise foran partneren og le av det, er man sannsynligvis ikke redd for å dumme seg ut for ham/henne når det gjelder andre ting heller. Det er rett og slett gull verdt å kunne dumme seg ut og ikke frykte noen konsekvenser annet enn humring eller godmodig erting, da har man den trygghetsfølelsen som bør være der.

Ikke helt enig.

Mannen og jeg er veldig trygge på hverandre.

Ingen av oss tar oss selv høytidelig, og vi ler godt når vi dummer oss ut, men å prompe og bæsje foran hverandre er uansett ekstremt ufint og ekkelt!

Kall meg gjerne fisefin, men jeg kommer aldri til å med viten og vilje gjøre slikt foran andre.

Men forstår at mange må slite ekstremt med luft i magen om dere må bo inne på badet på kvelden om dere ikke skal slippe en foran mannen deres.

Gjest Kransekakestanga
Skrevet (endret)

Etter å ha lest gjennom hele tråden begynner jeg å lure på om det er noe galt med magen min!!! Veldig skjeldent jeg MÅ fise, en gang eller to om dagen kanskje.... Og da klarer jeg fint å gjøre det da mannen ikke er tilstede.

Etter 16 år sammen har han jo spurt om jeg aldri promper, og oppfordrer meg til å gjøre det på "morro", men da spør jeg om han virkelig vil at jeg skal gå rundt og fise, og om han syntes det hadde vært ålreit og sexy om jeg gikk rundt og feis støtt og stadig og da må han jo innrømme at hen er veldig glad jeg ikke gjør det.

Ikke at jeg må gå rundt og være sexy for han hele tiden, men å fise er jo skikkelig turn-off!

Endret av Kransekakestanga
Skrevet

Virker som mange har store problemer med fordøyelsen inne på dette forumet, hvis det er slik at dere har så illeluktende og høylytte fjerter som skal ut. Må være veldig ubehagelig! Hva med å forsøke å få bukt med problemet, istedet for å bruke det at man har så utrolig mye luft i magen som en unnskyldning for å fjerte foran mannen/kjæresten støtt og stadig? Oppsøk nærmeste apotek eller helsekostforretning så finner dere nok noe som roer ned magen litt.. ;-)

Anonymous poster hash: 6d431...4c2

Skrevet

Oh lord, nei! Gjør alt jeg kan for å unngå det, gitt. Samme med eksen, vi var sammen i ni år og han trodde at jeg aldri feis. Mest komfortabel med det. Rimelig usexy med fising.

Anonymous poster hash: badd5...b0b

Skrevet

Jeg fiser ikke i nærheten av noen hvis jeg kan unngå det! En ting når man sover, de fleste fiser da uten at de er klar over det, men ellers forsøker jeg å holde den slags for meg selv. Skikk og bruk rett og slett!

Anonymous poster hash: c0dec...384

Skrevet

Dere skal være så fisefine, tror jeg ikke noe på :) Dere som skrev at dere aldri fiser, yeah right. :P

Skrevet

latterlig at dere må begynne å "rakke ned på dem med mye luft i magen" bare fordi noen kanskje ikke synes det er noe stress å fise foran en partner? jeg leste en artikkel om det (skrevet av mannlig psykolog) men husker ikke helt hvor jeg fant den , finner den ikke nå.. Han skrev hvertfall at det hadde mye med trygghet å gjøre..

Anyways, det er opp til hver og en om man VIL fise foran kjæresten, jeg snakker ikke stygt til dere som velger å ikke gjøre det.. For "oss som fiser mye" så er det jo ikke et allment kult problem, det å ha mye luft i magen.. For en skal da overleve på jobb og i andre sosiale settinger som IKKE er hjemme, det er ikke morsomt å gå med så mye luft da man ikke er hjemme..

Er tett å rakke ned på uansett ! noen er plaget med mer luft enn andre, all verdens produkter på apoteket funker ikke på min ømfintlige mage i allefall ! skulle så klart ønske det ikke var sånn ;) Ja jeg måtte tilbringe ganske store deler av kvelden etter middag på badet hvis det var noe magen reagerte på!

Skrevet (endret)

Jeg fiser ikke i nærheten av noen hvis jeg kan unngå det! En ting når man sover, de fleste fiser da uten at de er klar over det, men ellers forsøker jeg å holde den slags for meg selv. Skikk og bruk rett og slett! Anonymous poster hash: c0dec...384

Var ikke meningen å være anonym her.

Ps. Tar meg ikke selv særlig høytidelig heller, er rimelig trygg på mannen og avslappet, uten å ha behov for å forpeste lufta rundt ham ;-)

Endret av Ugl@ er tilbake...
Skrevet

Dere skal være så fisefine, tror jeg ikke noe på :) Dere som skrev at dere aldri fiser, yeah right. :P

Ingen som skriver at de aldri fiser, det er jo ikke mulig, men at det skal være så utrolig at man ikke ønsker å fise foran andre mennesker, samme hvor nær man er, er litt merkelig.

Det må være mange med veldig dårlige mager rundt i de tusen hjem siden det å holde luften for seg selv er så slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...