Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg blir gal! Har så lyst til å se velstelt ut nedentil, men det er alt annet enn det! Hver gang jeg barberer meg blir jeg full av nupper og småkviser som fyller seg med gørr! Trenger ikke noe preken om at man ikke skal barbere seg, for det vet jeg meget godt! Er det noen som har gode tips til hva jeg kan prøve? Anonymous poster hash: 30503...e87
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Hahaha, skulle stå "underlivet mitt ser ut som reine krigen"! Litt trøtt nå gitt! Anonymous poster hash: 30503...e87
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hvis du absolutt skal fjerne kjønnshårene, så gå på salong og få det vokset bort. Anonymous poster hash: 0092d...65f
Line-mamma til to herlige Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 barber alltid med rein og nytt høvelblad. bruk varnt vann å intim såpe. å bruk en krem.som kjøler og fjerner nuppene etterpå..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg bruker bladene mine leeeeenge før jeg bytter, men bruker Gilette for men, ikke sånn Venus crap. Barberer og etter dusj smører jeg på vibratorrens. Ikke en nupp å se Anonymous poster hash: 60ba5...f52
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Kjøp dildo rens på kondomeriet.. Smør på etter barbering! Anonymous poster hash: 8b06c...1e3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Ren mannehøvel, barberskum og få drag på samme sted med høvelen. Håndsprit eller vibratorrens på hele høna, så en runde med babyolje. Dessuten bruker jeg sånn peelinghanske i dusjen hver dag for å unngå inngrodde hår. Barberer hver 3. dag, ingen nupper! Anonymous poster hash: a1a02...008
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Først går jeg alltid i dusjen smører og gnir asan intimrens nedentil, deretter tar jeg bare håndkle til håret og setter meg på en stol jeg har på badet ( har håndkle på stolen ) så tar jeg mannebarber høvel og skyller og er sikker på at alle gamle hår er fjernet fra den med kokvarmt vann.. ( eller veldig varm) så skyller jeg med neglelakks fjerner eller noe med alkohol inni seg. Så skyller jeg igjen med varmt vann tar barberskum fra gilette med aloe i seg og gnir i hårene mine så shaver jeg med hårene men jeg drar høvelen to ganger så skyller jeg den heelt rein før jeg drar den engang...så når jeg er ferdig med dette tar jeg endten baby serviett eller klut med varmt vann og vasker av skummet ( når jeg har shavet meg helt ferdig ) så tørker jeg meg med en klut deretter tar jeg en klut med kaldt vann og vasker igjen .. så tar jeg helst Aftershave der hvor jeg har shavet unngå kjønnsleppene ( dette svir 2-3 første gangene men det hjelper masse og du blir kjempe glatt) men hvis du ikke liker aftershave ta pyrisept så la det tørke så tar du noe fuktighetsgivende .. jeg bruker bare spenol ellernoe men du kan bruke hva som helts bodylotion... Anonymous poster hash: 1f96b...6f0
Von Hertelhofen Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Jeg anbefaler hårfjerningskrem (veet ). Det gir ingen nupper og du slipper skumle barberblader på intime deler
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Først går jeg alltid i dusjen smører og gnir asan intimrens nedentil, deretter tar jeg bare håndkle til håret og setter meg på en stol jeg har på badet ( har håndkle på stolen ) så tar jeg mannebarber høvel og skyller og er sikker på at alle gamle hår er fjernet fra den med kokvarmt vann.. ( eller veldig varm) så skyller jeg med neglelakks fjerner eller noe med alkohol inni seg. Så skyller jeg igjen med varmt vann tar barberskum fra gilette med aloe i seg og gnir i hårene mine så shaver jeg med hårene men jeg drar høvelen to ganger så skyller jeg den heelt rein før jeg drar den engang...så når jeg er ferdig med dette tar jeg endten baby serviett eller klut med varmt vann og vasker av skummet ( når jeg har shavet meg helt ferdig ) så tørker jeg meg med en klut deretter tar jeg en klut med kaldt vann og vasker igjen .. så tar jeg helst Aftershave der hvor jeg har shavet unngå kjønnsleppene ( dette svir 2-3 første gangene men det hjelper masse og du blir kjempe glatt) men hvis du ikke liker aftershave ta pyrisept så la det tørke så tar du noe fuktighetsgivende .. jeg bruker bare spenol ellernoe men du kan bruke hva som helts bodylotion... Anonymous poster hash: 1f96b...6f0 Herregud for en prosess! HI: huden venner seg til barbering. Jeg fikk nupper i starten, nå får jeg ingen nupper. Husk å ikke barbere MOT hårene, da får du nupper. Anonymous poster hash: 8b2d8...ff0
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Herregud for en prosess! HI: huden venner seg til barbering. Jeg fikk nupper i starten, nå får jeg ingen nupper. Husk å ikke barbere MOT hårene, da får du nupper. Anonymous poster hash: 8b2d8...ff0 Kan ikke barbere med hårene da blir det jo ikke glatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå