Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Åssen i helvete kan folk kose seg mot slutten av svangerskapet?!? Blir sinna bare jeg hører "Ååh, nå skal jeg kose meg til babyen kommer, ta vare på meg selv og samle energi" *hjerte hjerte smilefjes* Dra til skogs!! Jeg SATT FAST i sofaen for helvete!! Hadde det ikke vært for at gubbefaen var hjemme hadde jeg blitt væredene der til sola stod opp!! Og det er så vondt! Alt låser seg, det kjennes ut som om noen stikker kniver i meg, og bare det å gå fra stue til kjøkken er en maraton... Ikke får jeg kjørt bil i mer enn 5 min av gangen, ikke får jeg lempa den sinna 5 åringen ut av huset når han slår seg vrang, ikke klarer jeg å reise meg opp på egenhånd hvis jeg er så dum at jeg setter meg for godt til rette i den helvetes sofaen som truer med å bli fengselet mitt de neste 3 - 4 ukene... Nå renner det over for meg! Jeg måtte løftes ut av sofaen for faen -.- Skilpadde på ryggen, det er meg! Kan ikke denna ungen bare vokse seg ferdig over natta?!? Ikke at jeg sover noe uansett, så da kan jo den forbanna kroppen min gjøre noe produktivt... Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Åh, glad jeg hadde en smertefritt svangerskap! Lykke til... Anonymous poster hash: efcd4...c86
Edelweis Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 VenterpåFar? Er det deg??? hehe.. som jeg skulle skrevet det selv! Og alle som sier: du må prøve å hvile, se positivt på det, alle kommer ut til slutt osv,osv.. FUCK YOU!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Du har min fulle sympati. Jeg lå omtrent hele svangerskapet. Møkkabekken! Hold ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Åh, glad jeg hadde en smertefritt svangerskap! Lykke til... Anonymous poster hash: efcd4...c86 Jo skål for det -.- Hadde ikke en plage heller før det her, utenom trøtthet.. Men det her, det er hinsides!! Er så vondt at jeg griner, føler meg innelåst i mitt eget hus og min egen kropp!! Den lure faen som oppfant bekkenløsning, symfyseløsning og bekkenlåsning kan dra et varmt sted! VenterPåFar; ikke sant, lykkelige jævler som satt og koste seg med strikketøy og husvask før fødsel -.- jeg prøver å finne en sitte eller liggestilling som ikke gjør meg gal -.- HI Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Nok en søvnløs natt -.- 5 åringen kom opp i senga, så da ble det enda mindre plass for magen og jeg fant ingen god liggestilling.... Død over dårlig bekken!!!!! HI Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Gjest Kira Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Innlegget ditt kunne vært skrevet at meg i mitt siste svangerskap. Bøttevis med sympati sendes din vei! Håper det går over så fort ungen er ute. Jeg sliter fortsatt 1,5 år etter fødselen, så signerer din død over dårlig bekken!
sug lut Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Du har min fulle sympati og forståelse - tilbrakte mesteparten av mine svangerskap liggende og det suger all glede ut av deg, alle krefter går med på å holde ut smerter og ikke tilte av ren ubrukelighet. Jeg har heller ingen forestilling om hvordan et greit svangerskap må føles, og synes fremdeles det er rart å se gravide som faktisk er oppe og går og jobber og lever.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Du har min fulle sympati. Har hatt det sånn i flere mnd og har 2 mnd igjen. Drømmer om at han kommer et par uker før termin! Lykke til! Anonymous poster hash: 5559c...5f2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Takk, "deilig" å høre at flere har det like bedritent som meg! Syns alle rundt meg har så flotte svangerskap, eneste de klager på er at magen er litt i veien -.- Er så faens irriterende og ubegripelig med disse vondtene! De er jo helt ubrukelige! Heller et lass med kynnere eller noe annet produktivt! Eneste jeg kan få ut av dette bekken faenskapet er vel at jeg ikke får født fordi alt låser seg.... Finnes det noen vitaminer eller noe jeg kan ta sånn at ungen vokser dobbelt så fort?!? Så kan den komme om en ukes tid eller to... Jeg et desperat etter søvn og mindre smerter!! HI Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Finner du sånt så lag et innlegg! Lei av å ukke få sove og å våkne hver gang jeg må snu meg med de værste smertene jeg har hatt... Lei! Anonymous poster hash: 5559c...5f2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Finner du sånt så lag et innlegg! Lei av å ukke få sove og å våkne hver gang jeg må snu meg med de værste smertene jeg har hatt... Lei! Anonymous poster hash: 5559c...5f2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Finner du sånt så lag et innlegg! Lei av å ukke få sove og å våkne hver gang jeg må snu meg med de værste smertene jeg har hatt... Lei! Anonymous poster hash: 5559c...5f2 Amen! Skal lage innlegg her inne og ringe VG hvis jeg finner noe! HI Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde det sånn med førstemann... Men nå begynte det igjen med nr 2, så prøvde akupunktur, og det hjelper masse Anonymous poster hash: 73c89...a6a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 Bare vær glad du er gravid. Jeg har prøvd og prøvd, mange spontanaborter og er så lei meg. Skulle gjerne byttet med deg Anonymous poster hash: 4287e...2f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #16 Skrevet 18. november 2013 Bare vær glad du er gravid. Jeg har prøvd og prøvd, mange spontanaborter og er så lei meg. Skulle gjerne byttet med deg Anonymous poster hash: 4287e...2f7 Ja der kom den ;-) ventet bare på det! Anonymous poster hash: 5bb54...43a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 18. november 2013 #17 Skrevet 18. november 2013 Uff..du har min fulle sympati!! Jeg hadde ikke bekkenløsning selv, men slet med mye annet rart i det siste svangerskapet. Lå på sykehus i 3 uker da jeg var 7 mnd på vei, fikk ikke gå på do alene en gang!.. fikk komme hjem etter de tre ukene, men måtte fortsatt være sengeliggende (begynnende fødsel i uke 32 pga en urinveisinfeksjon som kkke ble oppdaget!) Jeg var sint, hadde vondt, og følte meg ubeskrivelig ubrukelig! Laaaange to måneder jeg jarra meg gjennom.. Graviditet er ingen sykdom sier de..yeah right!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 VenterpåFar? Er det deg??? hehe.. som jeg skulle skrevet det selv! Og alle som sier: du må prøve å hvile, se positivt på det, alle kommer ut til slutt osv,osv.. FUCK YOU! Glemte du anonymknappen VenterpåFar? Anonymous poster hash: 3bb5f...967
Ugl@ ruger... Skrevet 18. november 2013 #19 Skrevet 18. november 2013 (endret) Beklager, jeg ler meg i filler. Dette er et innlegg jeg kunne skrevet for noen år sia. All mulig sympati, huff...det er ikke lett . Men du ser nok humoren i det når det er et tilbakelagt stadie. Men får meg til å virkelig lure på hva i helsikkes jeg driver med som faktisk prøver å utsette meg selv for den jævelskapen der en FJERDE gang!!!!! Med nr 3 hadde jeg først hypermsis første trimester og langt uti andre før jeg fant ut at aktupunktur fiksa den plaga, noen få uker senere fikk jeg bekkenløsning, så fikk jeg krafig ødem, måtte låne fatterns flippflopper da gubbens var for små!! Låra gikk i ett med legger og føtter, jeg hadde tidenes pølsefingre, pluss et månefjes hinsides all. Grusom var jeg! Vralta rundt med krykker, i morderisk humør. Snakk om "lykkelige omstendigheter"... Den som fant opp det utrykket kunne jeg trolig radbrekka og flådd da. Endret 18. november 2013 av Ugl@ er tilbake...
Ugl@ ruger... Skrevet 18. november 2013 #20 Skrevet 18. november 2013 Bare vær glad du er gravid. Jeg har prøvd og prøvd, mange spontanaborter og er så lei meg. Skulle gjerne byttet med deg Anonymous poster hash: 4287e...2f7 Vet du hva, man gleder seg over å vente barn tross plager og klaging. Vi som har vært møkkleie svangerskapsplager, smerter og kansje vært så syke at vi har måttet ligge på sykehus med intravenøs næring ( så syk var jeg) må få lov å klage litt. Vi ønsker barna våre like mye som dere som sliter med å bli gravide, enkelte som klager har selv slitt med å bli gravide. Det hjelper å ventilere litt, ikke skal man ha dårlig samvittighet for det heller. Jeg håper det snart lykkes for deg å bli gravid og at alt går bra
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #21 Skrevet 18. november 2013 Trivelig å få ut litt gruff ja! Nå er eldste i Bhg og gubben på jobb, og jeg sitter fast i sofaen igjen -.- Ingen hjemme til å hjelpe meg ut av fengselet, så takk høyere makter for at jeg kom meg på do i stad... Så nå må jeg bare ligge her da, og vente på det magiske knekket som tilsier at jeg kan rulle sidelengs ut og krabbe meg bort til bordet før jeg på mirakuløst vis akker meg opp i stående og vralter meg inn i dusjen.... Sikkert moro for folk å se meg gjennom vinduet nå, ligger å ruller fra side til side og prøver å komme meg i sittende posisjon... Lykkelige Omstendigheter ja, kjempefestlig å ligge flat her og ikke kommer meg opp -.- HI Anonymous poster hash: c15a2...6cb
Ugl@ ruger... Skrevet 18. november 2013 #22 Skrevet 18. november 2013 Trivelig å få ut litt gruff ja! Nå er eldste i Bhg og gubben på jobb, og jeg sitter fast i sofaen igjen -.- Ingen hjemme til å hjelpe meg ut av fengselet, så takk høyere makter for at jeg kom meg på do i stad... Så nå må jeg bare ligge her da, og vente på det magiske knekket som tilsier at jeg kan rulle sidelengs ut og krabbe meg bort til bordet før jeg på mirakuløst vis akker meg opp i stående og vralter meg inn i dusjen.... Sikkert moro for folk å se meg gjennom vinduet nå, ligger å ruller fra side til side og prøver å komme meg i sittende posisjon... Lykkelige Omstendigheter ja, kjempefestlig å ligge flat her og ikke kommer meg opp -.- HIAnonymous poster hash: c15a2...6cb Jeg ga opp sofan og gikk for recliner, den kunne jeg nemlig "skyte" meg selv ut av..hehe....lite stalltips bare...
sug lut Skrevet 18. november 2013 #23 Skrevet 18. november 2013 Beklager, jeg ler meg i filler. Dette er et innlegg jeg kunne skrevet for noen år sia. All mulig sympati, huff...det er ikke lett . Men du ser nok humoren i det når det er et tilbakelagt stadie. Men får meg til å virkelig lure på hva i helsikkes jeg driver med som faktisk prøver å utsette meg selv for den jævelskapen der en FJERDE gang!!!!! Med nr 3 hadde jeg først hypermsis første trimester og langt uti andre før jeg fant ut at aktupunktur fiksa den plaga, noen få uker senere fikk jeg bekkenløsning, så fikk jeg krafig ødem, måtte låne fatterns flippflopper da gubbens var for små!! Låra gikk i ett med legger og føtter, jeg hadde tidenes pølsefingre, pluss et månefjes hinsides all. Grusom var jeg! Vralta rundt med krykker, i morderisk humør. Snakk om "lykkelige omstendigheter"... Den som fant opp det utrykket kunne jeg trolig radbrekka og flådd da. Noen av oss glemmer faktisk aldri det tredje svangerskapet ditt, Ugla - mener å huske at nicket var Burugla en periode?
Ugl@ ruger... Skrevet 18. november 2013 #24 Skrevet 18. november 2013 Beklager, jeg ler meg i filler. Dette er et innlegg jeg kunne skrevet for noen år sia. All mulig sympati, huff...det er ikke lett . Men du ser nok humoren i det når det er et tilbakelagt stadie. Men får meg til å virkelig lure på hva i helsikkes jeg driver med som faktisk prøver å utsette meg selv for den jævelskapen der en FJERDE gang!!!!! Med nr 3 hadde jeg først hypermsis første trimester og langt uti andre før jeg fant ut at aktupunktur fiksa den plaga, noen få uker senere fikk jeg bekkenløsning, så fikk jeg krafig ødem, måtte låne fatterns flippflopper da gubbens var for små!! Låra gikk i ett med legger og føtter, jeg hadde tidenes pølsefingre, pluss et månefjes hinsides all. Grusom var jeg! Vralta rundt med krykker, i morderisk humør. Snakk om "lykkelige omstendigheter"... Den som fant opp det utrykket kunne jeg trolig radbrekka og flådd da. Noen av oss glemmer faktisk aldri det tredje svangerskapet ditt, Ugla - mener å huske at nicket var Burugla en periode? Å det var det med rette Sug Lut, det var reglerett svangerskapet fra helvete...hehe... Fikk vel snart all elendighet som det snart er mulig å få. Pluss at jeg sto mitt i flytting på toppen!
Edelweis Skrevet 18. november 2013 #25 Skrevet 18. november 2013 VenterpåFar? Er det deg??? hehe.. som jeg skulle skrevet det selv! Og alle som sier: du må prøve å hvile, se positivt på det, alle kommer ut til slutt osv,osv.. FUCK YOU! Glemte du anonymknappen VenterpåFar? Anonymous poster hash: 3bb5f...967 Hæ? nei, det var mer et forsøk på å være morsom! antar at jeg feilet? hehe.. Jeg mente bare at HI kunne vært meg her, ettersom jeg føler det helt likt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå