Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Noen som kan forklare? Anonymous poster hash: 4056f...1ab
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Trykk "Stor editor", og der finner du knappen der du kan velge et bilde fra ditt galleri....jeg kan lage en bildeserie, det tar litt tid, for jeg er ikke så dreven..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hmm...fikk beskjed om at bildene mine var for store... Først må du i alle fall bruke PC, eller fullversjon fra mobil. Har du oppe mobilversjonen finner du knapp til å komme til fullversjonen nederst på siden. Skal du tilbake til mobilversjonen etterpå finner du knapp til dette nesten helt nederst på siden, på venstresiden, under reklamene som ligger der. Så velger du "Bruk stor editor". Her finner du en knapp som heter "Velg fil". Trykk på denne og velg bildet du ønsker å legge ved. Så må du trykke på "Legg ved denne filen"-knappen som ligger rett under. Det kan ta litt tid før bildet er ferdig lastet opp i innlegget ditt. Velger du for eksempel feil bilde, kan du fjerne det igjen ved å trykke "Fjern markert fil" . Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Prøvde å legge inn, men fikk beskjed om at det var for stort. Hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: 4056f...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå