Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Del Skrevet 17. november 2013 Kom som et sjokk at jeg var gravid. Vært sammen med kjæresten i 7-8 uker, så er jo veldig ferskt alt sammen. Fant det ut for 1 uke siden og fortalte det til kjæresten samme kveld. Han ble i sjokk, men har begynt å glede seg nå og var aldri snakk om å avslutte svangerskapet. jeg er 21 og han er 29, jeg har 1 barn fra før på 3 og vet alt ansvaret, og hva det innebærer å få et barn når jeg er ung.. Uansett.. Har veldig på følelsen av at noe kommer til å gå alvorlig galt denne gange. Egentlig føler jeg det uten grunn. Har ikke hatt noen plager eller noe slikt. Og skal til legen i morgen. Men det er en magefølelse som ikke forsvinner, og det hindrer meg i å kunne se på dette som "veldig fint og flott" når jeg alltid har den feelingen.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men håper noen har noen betryggende ord å komme med... Altså at selv om man føler ting bare vil gå rett vest, så er det håp? Anonymous poster hash: b13fe...48d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097593-56-p%C3%A5-vei-men-klarer-ikke-glede-meg-over-det-bombesikker-p%C3%A5-at-noe-vil-g%C3%A5-galt-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 17. november 2013 #2 Del Skrevet 17. november 2013 Så kipt.. jeg har det litt sånn jeg og, men det er pga jeg har en laaaaang historie som prøver... klarer ikke slappe av og stole på at det virkelig skal gå denne gangen... ofte så er det vel sånn at man ikke klarer å nyte graviditeten når man enten har opplevd noe før (ma/ex.u/sa/bo) men jeg tror også at det er en slags forsvarsmekanisme noen ganger.. dette kom nok veldig som et sjokk på deg!! gi det noen uker, så vil kanskje følelsene dine endre seg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097593-56-p%C3%A5-vei-men-klarer-ikke-glede-meg-over-det-bombesikker-p%C3%A5-at-noe-vil-g%C3%A5-galt-denne-gangen/#findComment-145865172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå