Gå til innhold

Voksipose i Mountain Buggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en voksi urban som jeg nå skal ha i sportsdelen og ser nå at hvis jeg skal bruke selene så må jeg klippe hull i posen. Bør jeg gjøre det? Ungen må jo ha seler, eller trenger han ikke det når han sitter i posen? Hva med saueskinnet, klippet dere hull til selene i dette også?

Anonymous poster hash: 6a8aa...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte ikke seler i den, har gått kjempe fint. 

Anonymous poster hash: 142fe...dd6
Skrevet

Vi hadde bare posen rett oppi, med den bøyla foran, ikke noe problem. Har aldri brukt selene med vinterpose. 

Skrevet

Jeg klippet hul i både skinn og voksi posen (emmaljunga vogn), det var ikke problem! Bruk en slik som du spretter opp sømmer med, mye lettere enn saks/kniv.

Anonymous poster hash: e6de3...e66
Skrevet

Har hatt voksi classic, klipte hull ja, har nå lammy pose, og har hull i den og.... Her falt ungen ut av vogna den ENE gangen selene ikke var på, så det skjer ALDRI igjen.

Skrevet

Takk for svar. Dere som ikke brukte seler; var det ikke lett for at posen kunne skli ut av vogna?

Skrevet

Jeg bruker seler, men jeg skjønner ikke hvordan de skal tres på voksiposen?

Anonymous poster hash: 159d5...15b

Skrevet

Vi har emmaljunga, og selv om det er bøyle klippet jeg hull i posene. Kjøpte lammeskinn som var ferdig "opphullet".
Har hatt veldig urolige barn i vogna, så derfor hadde vi ikke noe valg. 
Hadde jeg hatt rolige barn hadde jeg nok ikke klippet hull, så du må nok se ann situasjonen. Posen er jo laget for at det skal kunne klippes hull, så du kommer ikke til å ødelegge den om du velger å gjøre det :)

Anonymous poster hash: 71ad1...2ea
Skrevet

Takk for svar. Dere som ikke brukte seler; var det ikke lett for at posen kunne skli ut av vogna?

Nei, ikke hos oss. Har ikke hatt noe problem med det. Nå er barnet 2.5 år. :) Veldig fornøyd. Hadde samme vogn som deg, bare at vi hadde Mountain Buggy Urban Jungle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...