Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Barnet vårt på fem skal fjerne mandler imorgen. Hjemme har vi 1 1/2åring. Vi er egentlig invitert på fest påfølgende helg. Jeg har så klart meldt avbuh. Mannen vill gjerne dra, mener en av oss kan jo. Hva synes dere? Jeg synes begge burde være hjemme. Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Kan dere ikke se an hvordan det går når det nærmer seg? Anonymous poster hash: 3421d...0d7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jo så klart. Men tenker litt sånn at første uka burde vi være veldig tilgjengelig. Ikke barebare med to sånn dagen etter heller tenker jeg. Hi Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Hei. De fleste barn kommer seg gitt etter operasjonen. Så jeg bil tro han er i farta igjen til helgen. Etter 4-6 dager KAN de få litt mer vondt igjen pga at skorpene løsner og det blir sårflater igjen. Jeg hadde latt mannen min gå på fest. Jeg bedøver ukentlig barn som fjerner mandlene og som regel går det fort og greit. Lykke til Anonymous poster hash: 53b2d...387
GeeGee Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg ville sett an formen til 5-åringen etter operasjonen. Det er jo litt jobb å ha en på 1,5 og en syk 5-åring alene (dagen etter festen, på kvelden sover vel barna forhåpentligvis). Det går jo sikkert, men som sagt, ville sett formen an. Hvis formen er grei når det nærmer seg helg, er jeg enig med mannen din
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende mannen på fest, lite sannsynlig at dere trenger være hjemme begge to såpass lenge etter operasjonen altså. Anonymous poster hash: e30b8...5ce
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Hva er oprasjon? Anonymous poster hash: d27e3...997
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Kanskje bare jeg som er veldig hønemor:p Var jo også en fest vi begge er invitert til og gledet oss til, så da er jeg litt der med begge eller ingen:p Hi Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Haha dustekjerring.. Hva er oprasjon, ,tjaah er vel operasjon da, når man ikke har skrivefeil. Tenk å bry seg.. Stakkars deg:p
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Kanskje bare jeg som er veldig hønemor:p Var jo også en fest vi begge er invitert til og gledet oss til, så da er jeg litt der med begge eller ingen:p Hi Anonymous poster hash: 4f32a...ca7 Det skjønner jeg ærlig talt ikke, så fordi en av dere må være hjemme skal ikke den andre unnes å gå? Litt barnslig kanskje? "Om ikke jeg får lov så får ikke du lov heller, så!" Anonymous poster hash: e30b8...5ce
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 her så uendelig mye skrivefeil at jeg klarer nesten ikke å skjønne hva folk skriver.....og jeg pleier å overse opplagte skrivefeil..... men for å svare på spørsmålet.....la mannen dra, hvis han ikke er helt kake når han kommer hjem, og sover til 15 dagen derpå...... Anonymous poster hash: b499c...1bf
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Jeg synes en av dere kan gå. Begge trenger ikke å melde avbud. Anonymous poster hash: 0664c...9a6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Som dere sikkert skjønner mtp måten jeg skriver på så innser jeg at jeg er litt barnslig ang festen ja. Å jo, han er i seng langt utpå dagen og ikke til hjelp Hi:) Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Som dere sikkert skjønner mtp måten jeg skriver på så innser jeg at jeg er litt barnslig ang festen ja. Å jo, han er i seng langt utpå dagen og ikke til hjelp Hi:) Anonymous poster hash: 4f32a...ca7 Se an formen til ungen. De kommer seg som regel et par dager etter inngrepet, men som en skriver over her så kan det bli mer smerter igjen etter 4-5 dager når skorpen løsner. Da er også blødningsfaren noe større. Om tiden for festen sammenfaller med tiden for økt blødningsfare så hadde ikke jeg dratt på fest, og det burde vel egentlig mannen din skjønne av seg selv. Men kanskje du kan få overnatting av en besteforelder? Anonymous poster hash: f4434...8b1
Kliko Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Jeg har helt mottsatt erfaring med å fjerne mandlene. Jeg gjorde det når jeg var 8 år og ble hentet med ambulanse to ganger første uka hjemme pga kraftig blødning. Tredje gang jeg ble henta med ambulanse ble jeg operert på nytt ( var gjort en feil) og ting ble jo så klart bedre. Det jeg vil frem til er at etter en operasjon kan ting skje, selv fem dager etter selve operasjonen. Om festen er i nærheten og mannen er tilnærmet endru hadde det vært greit for min del. Hvis det blir vanskelig hadde nok begge vært hjemme her..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Det er jo dette med blødningsfare jeg tenker og bekymrer meg mest for, selv om det ikke skjer altfor ofte. Og mener litt når vi er to burde vi begge være hjemme ifh til at vi har jo to unger dersom noe skulle skje. En besteforelder eller noen andre her med meg, det har jeg ingen til å hjelpe meg med. Hi Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Men mannen din har vel også satt seg sånn noenlunde inn i inngrepet? Han vet vel også når det er løsning av skorper og økt blødningsfare? Etter 4-5 dager er det ikke unormalt at barna brekker seg og får opp disse skorpene som da løsner. Barna er tross alt hjemme fra bhg/skole i 2 uker pga blødningsfare så jeg hadde glatt droppet fester i de to ukene. Anonymous poster hash: f4434...8b1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Mest tragiske jeg vet er par som "nekter" hverandre morsomme ting hvis ikke begge kan dra. Har et vennepar som holder på sånn. Hvis den ene blir bedt med på noe, si guttetur, så skal hun ha det til gode og holder skikkelig styr på hva han skylder henne av festligheter. Vi ba begge på innflytningsfest, men siden de ikke fikk barnevakt kranglet de så mye omkvem som fortjente å dra at det endte med at begge satt hjemme. Minner meg litt om deg. Anonymous poster hash: 92fa1...9c7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Ingenting med operasjonen å gjøre, men litt mer holdningen din litt lenger opp i tråden. Anonymous poster hash: 92fa1...9c7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Nei jeg er absolutt ikke sånn:) Senest denne uka var han ute tok noen øl uten at jeg skal ha no å si ifh til bestemme:) Her er det kun snakk om at det faller litt galt pga operasjonen. Jeg har gledet meg jeg også, men jeg mener nå det er upassende mtp omstendighetene:) Hi Anonymous poster hash: 4f32a...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå