Gå til innhold

Onanerer du hver dag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på om du onanerer hver dag? Hvis du ikke gjør det hver dag, hvor ofte onanerer du da? :) 

Anonymous poster hash: ce9bb...fbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør meg ferdig på under 30 sek, bare for å slappe av og sovne lettere. Er singel da...

Anonymous poster hash: d3c4e...1be
Skrevet

Nei, og jeg onanerer aldri heller. Men har sex med mannen tre-fem dager i uken :)

Anonymous poster hash: aff8c...dbb

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Veldig sjelden faktisk....

Anonymous poster hash: 7fb61...bee
Skrevet

Ja, gjør meg ferdig på under 30 sek, bare for å slappe av og sovne lettere. Er singel da...

Anonymous poster hash: d3c4e...1be

På 30 sekunder? Wow. Det får ikke jeg til...

Ja, nå for tiden gjør jeg det hver dag, siden jeg er så tent på en mann og tenker mye på ham. Vil egentlig at det skal ta litt tid før jeg kommer, og jeg holder da på i kanskje 15- 20 minutter...

Vanligvis onanerer jeg kanskje en gang eller to i uken, da tar det vel 10 minutter før jeg kommer.

Anonymous poster hash: a377b...4b2

Skrevet

Nei, det skjer bare 1-2 ganger i halvåret (kanskje 1-2 ganger i mnd før jeg fikk barn).

Anonymous poster hash: 58c9e...fdf

Skrevet

nei....

Det er noen dager det skjer flere ganger om dagen, andre ganger kan det gå flere uker !

Bodde flere mnd på fellesrom med andre, delte fellesdusj/do osv. ingen mulighet for å være i fred... DET var ille det....

Anonymous poster hash: ecbb4...fbc
Skrevet

hvis jeg er kåt kan det ta 30 sek på meg også, hvis ikke, et par min ?

Skulle ønske jeg "Holdt ut " i 10 min :P

Anonymous poster hash: ecbb4...fbc
Skrevet

Tar 30 sek for meg og om jeg vil, tar ofte to eller tre istedetfor å holde på altfor lenge.

Anonymous poster hash: 69d88...67c

Skrevet

Før hendte det at det ble hver dag. Nå som jeg har fått barn så er det veldig sjelden. Må ihvertfall være alene i hus.

Anonymous poster hash: cc0c9...6e0
Skrevet

Jeg har faktisk aldri onanert. Og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Plukke på seg selv? Nei takk, det har jeg andre til å gjøre.

Anonymous poster hash: 8c97c...62d

Skrevet

Flere ganger i uka ihvertfall. Og noen ganger i søvne i tillegg :P våknet av orgasme inatt gitt :P

Anonymous poster hash: 671da...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...