Gå til innhold

Til erfarne mødre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 spørsmål.

Babyen min er straks 2 dager. Hun bæsjer normalt mye, men tiss derimot! Tisser de ikke så mye i starten?

Har kun sett hun har tisset en gang. (mulig det har vært litt tiss i bæsjebleien, men ikke som jeg kunne se)

Og jeg er så øm i brystvortene når jeg ammer. Det gjør vondt!

Når blir det mindre ømt med amming? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer :)

Min tisset ikke mye i begynnelsen. Alle barn er ulike. Nå er ikke tulla de så gammel ennå så det kommer ;)

Jeg var øm i over en måned etter det så gikk det greit :)

Anonymous poster hash: 7a871...e7e
Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Det med tissing husker jeg ikke!

Brystvortene var såre i ca 6 uker. De var ikke øm men VOND, jeg skrek hver gang jeg ammet. Brukte flaske innimellom så brystvortene fikk hvile seg litt. Brukte ammeskjold, albueskjell, salve, pumping... Det eneste som hjalp var å la litt morsmelk tørke inn på brystvortene. Gikk å lufta puppene titt å ofte ;) når det kunne la seg gjøre selvfølgelig..

Skrevet

Baby her er 10 dager, litt ømt når hun skal til å ta tak. Var VELDIG ømt/vondt de første gangene/dagene idet hun tok tak og begynte å suge. Gikk over etter at hun hadde sugd litt. 

De første gangene de tisser er det ikke lett å se, men nå som hun er noen dager gammel så har hun ofte fulle tissebleier. Tar et par dager for de å få alle organene til å fungere som normalt. 

Skrevet

Hei,å gratulerer:-)

Husker ikke helt det med tissingen...men puppene er ømme en stund,forskjellig fra person til person! Men smør deg med salve,bruk ammeinnlegg i ull og hold deg varm:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...