Gjest Bjørketreet Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Jeg er så glad i jul at jeg kan nesten ikke vente til å fylle huset med julepynt Har pleid å begynne 1. desember, er visst litt vel utålmodig på dette området! Når pynter dere?
Englenemine Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Ferdig pyntet 1. Søndag i advent bortsett fra Edelgranen, den kommer inn mellom 14 og 18 des. Elsker sitte å se på det glitrende treet når gaver pakkes inn.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Her kommer adventspynten opp rundt 1.desember og julepynten inkludert treet kommer frem lille julaften. I år er det mulig vi pynter ferdig 22.desember ettersom jeg skal jobbe sent lille julaften, men regner med vi venter med treet til 23. uansett. Naboen vår har allerede fått opp treet sitt... Anonymous poster hash: 0170c...c64
2barns mor Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Jeg elsker jula jeg også! Kan nesten ikke vente til å få opp litt nøytral julepynt. Pleier å ta en god del til første advent, å så litt dag for dag fram til siste uka før jul. Må prøve å begrense meg litt i år kjenner jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 1. advent, og i år faller vel det på 1. desember. Anonymous poster hash: 2375b...5a6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 kommer nok til å pynte helgen hvor 1 advent er, sikkert ved fredasvasken Anonymous poster hash: bc37c...26f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Hehe, har fått røkelsen inn i stua allerede Julemusikk spilles (desverre) daglig!Gleder meg så enormt mye til jul!!! Anonymous poster hash: 39eb8...54a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Pynter til advent 1 søndag i advent. Pynter til jul 23. Desember, slik at alt er klart på julaften. Syns dere fortsatt det er like stad med julepynt på julaften etter 1 mnd i bruk? Anonymous poster hash: 05084...ad1
Gjest Bjørketreet Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Hehe, har fått røkelsen inn i stua allerede Julemusikk spilles (desverre) daglig! Gleder meg så enormt mye til jul!!! Anonymous poster hash: 39eb8...54a Haha, that's the spirit! Jeg lurte liksom på å begynne litt tidlig i år, kanskje allerede til neste helg
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Pynter til advent 1 søndag i advent. Pynter til jul 23. Desember, slik at alt er klart på julaften. Syns dere fortsatt det er like stad med julepynt på julaften etter 1 mnd i bruk?Anonymous poster hash: 05084...ad1 Samme!
Gjest Kransekakestanga Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 1. desember tar jeg frem julestjerner til vinduene og en god del julepynt (adventspynt?). Juletreet pynter jeg bittelille julaften, da pynter jeg også enda mer.
wilmus Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Ehhe..Forrige uke var pønten på plass.. Herregud, tror jeg kan ha vært en alv eller nisse i mitt forrige liv, er helt tullete når det kommer til jula! Men nå skal det siens at det ikke er snakk om så innmari MYE pynt da. Går mest i tekstiler, kubbelys og lykter. Juletrærne kommer ikke før i desember!
Gjest Bjørketreet Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Pynter til advent 1 søndag i advent. Pynter til jul 23. Desember, slik at alt er klart på julaften. Syns dere fortsatt det er like stad med julepynt på julaften etter 1 mnd i bruk? Anonymous poster hash: 05084...ad1 Så klart, det er jo den store dagen, hehe *julejunkie*
Himmel og hav Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Vi pynter til jul 23. desember, og så har vi vakkert julepyntet hus fram til 20.dagen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Vi pynter til jul 23. desember, og så har vi vakkert julepyntet hus fram til 20.dagen. Vi pynter til jul 1. advent og pakker vekk julepynten 2. nyttårsdag, da er vi lei av jul og vil ha hverdag igjen Anonymous poster hash: 2375b...5a6
Gjest Bjørketreet Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Ja det har blitt litt sånn at det er Desember måned som er jul, ikke slutten av Desember + Januar. Så sikkert derfor jeg begynner tidlig. I januar er det på en måte ikke noe vits mer Men det var ikke slik når jeg vokste opp, da pyntet vi ikke før 23. desember
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Jeg pynter med adventsstjerner og andre lysdekorasjoner 1. søndag i advent, men julepynten venter jeg til jul med. Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. Jula kommer inn i vårt hus tidligst 23. desember, og så varer den til 20. dag jul. Jada, jeg er konservativ, og jeg liker det. ;-)
Surmjølk og skallebank Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Prøver å begrense meg, men skal innrømme at det allerede har sneket seg inn et par svibler og litt kongerøkelse.. Har ingen fast dato for pyntingen, men regner med at pynten kommer frem en av de første dagene i desember, har uansett ikke så mye eller overveldende pynt at jeg rekker å bli lei. Juletreet kommer inn rundt 15., for jeg gidder ikke betale flere hundre kroner for et tre som kastes ut etter en uke, her skal vi jaggu ha valuta for penga.
Gjest Kransekakestanga Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Pynter til advent 1 søndag i advent. Pynter til jul 23. Desember, slik at alt er klart på julaften. Syns dere fortsatt det er like stad med julepynt på julaften etter 1 mnd i bruk? Anonymous poster hash: 05084...ad1 Jeg er mest glad i førjulstida, og syntes ikke jula kan komme for tidlig. Verken i butikkene eller hjemme. Nyter førjulstida (fra 1. desember), og bruker den til baking, kos med barna, gaveinnpakning og alt som er kos. Syntes det er kjempedeilig å være ferdig med gavehandling og storrengjøring i november, for da kan jeg bruke hele desember på bare koselige ting. Slipper stress og mas og kaos i butikker ol. Pakker vekk jula 1. eller 2. nyttårsdag selv om jeg ikke er lei jul av den grunn. For meg er liksom 1. januar starten på noe nytt, så da er det deilig å pakke ned jul, få frem andre farger, kjøpe fargerike tulipaner og glede seg til påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå