Gå til innhold

Vil plutselig ikke sove i egen seng... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 26 mnd vil plutselig ikke sove i sin egen seng. Han har sovet fint i den helt siden i vår, og vi har kunnet legge ham og gå ut og han har sovnet selv. Nå går det plutselig ikke lengre - han går fint inn til sengen selv og strekker opp armene når vi skal sove, men med een gang han legges i den er det hyling og hyling og hyling. Han er skikkelig sint altså!

Noen tips eller noen med like erfaringer? Hva gjorde dere? Liker ikke å la ham grine alene på soverommet alt for lenge.

Anonymous poster hash: 13549...612
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er non ikke den rette til og svare deg, men jeg er ike av de som er så opptatt av at barna skal og må sove alene. Vi mennesker er sosiale vesner og trenger varme og nærhet .

Anonymous poster hash: b553a...590

Skrevet

Han er så stor at han vet hva han vil. Lar du han legge seg i din seng har du det gående. Hvorfor lage uvaner du vil slite med å avvenne senere? Blir akkurat som at han hadde begynt å grine hver gang han får vann og heller vil ha brus. Ingen går jo på den.

Vet at her inne mener alle at barna skal få det akkurat som de vil når det gjelder soving men jeg er ikke enig. Hadde han vært 1 måned hadde det vært noe annet.

Anonymous poster hash: 6ab80...35b

Skrevet

Vi har god erfaring med lydbok. Slet med at snuppa ikke ville være alene på rommet. Lydboka ga oss kveldene tilbake.

Anonymous poster hash: 1b64a...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...