Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hvor mye gråt de? Hvor lenge og hvor ofte? Anonymous poster hash: 5e0ff...33b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Og når på døgnet var det verst? Hi Anonymous poster hash: 5e0ff...33b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Stille mellom 3 på natta og 7 på morningen.. resten av dagen var gråt og bæring. Verst på kvelden mellom 8 og 12
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Her var det verst på ettermiddag/kveld og natt.. Barnet skrek i nesten 18 timer i døgnet, og jeg var totalt utslitt etter 3 mndr med skriking, så tilslutt prøvde jeg kiropraktor og etter noen behandlinger så ble det betraktelig bedre Anonymous poster hash: 2d74d...f7c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Her var det også verst på ettermiddag, kveld og natt. Vi spiste aldri middag sammen f.eks, for da skrek babyen som besatt. Mannen som var sulten etter jobb spiste først mens jeg bysset, også spiste jeg mens mannen bysset. Mannen bysset mye på kveldstid, men så tok jeg over i 23-tiden da mannen gikk og la seg med sov-i-ro i ørene. Babyen holdt det gjerne gående til 2-3 tiden på natten så den perioden vandret jeg hvileløst rundt med babyen på armen. Ungen sovnet gjerne da midt på natten (2-3 tiden) og sov til 5-6 om morgenen, da ammet vi og han sovnet igjen og sov til 8-9 Jeg sov sa selvfølgelig sammen med barnet (mannen reiste på jobb halv syv). Formiddagen var som regel ikke så verst, mye urolig og survete, men ikke direkte skriking, og babyen sov gjerne en grei dupp igjen i 10-11 tiden og da hvilte jeg også, før ettermiddagen startet med skriking igjen. Anonymous poster hash: d85f8...d29
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Her begynte det kl 1930 til kl 0130 hver kveld. Helt etter klokka. Anonymous poster hash: e3d5b...96d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Det begynte gjerne i rundt om 22.00 om kvelden,å han skreik gjerne 5-6 timer før han endelig sovnet igjen :S Anonymous poster hash: 2f838...5cb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Her begynte det ca kl 4 på ettermiddagen og holdt på til ca 1 om natten. Måtte bysse hele tiden. Babyen sov ikke på dagen og jeg var alene med babyen. Minimalt med søvn siden jeg måtte opp for å amme på natten og vi sto opp rundt 6 tida. Varte fra 5 uker til babyen var litt mer enn 3 måneder. Verste perioden jeg noen gang har hatt, utrolig nok så overlevde jeg Anonymous poster hash: 48e5c...c0c
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Gråt hysterisk fra 17-03, sovnet rundt 04 og våknet igjen kl 6...
Snuppelupp1988 Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Hysterisk fra 15-17 ca. På natta fra 23-04. Våknet ved 6 tiden for ny runde.
Elsker livet Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Stille i 3-4 tida om natta i noen timer. Verst på kvelden og natta, litt mer av og på på dagtid. Hadde nok ikke hengt sammen om det ikke var for at mannen tok mye av nettene og svigermor gjerne hjalp litt til på dagtid.
Plutselig_gravid Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 (endret) Er 10 år siden nå men husker det som om det var i går...Det begynte allerede på sykehuset. Smertene startet ca kl 12.30 og da varte det helt til 23.30. Vi snakker illskriking - non stop. Spente seg i bro, var helt stiv i kroppen, sprutgulpet. Huff, det var helt forferdelig å se han sånn. Han sovnet da kl 23.30 og våknet da ca hver time for mat. Sov generelt urolig. Alt dette skjedde til samme tid hver dag i 2 mnd Vi måtte selvfølgelig holde oss hjemme fra 1230 og utover. Gikk ikke an å være ute blant folk. Etter 2 mnd bestemte jeg meg for å slutte med melkeprodukter. Hadde lest om det og gjorde derfor et forsøk. Og jaggu stoppet kolikken og sprutgulpingen helt Fikk et nytt barn. Var helt fantastisk Spiste jeg så mye som en liten ostebit o.l. så var det påan igjen. Så det var helt klart at han ikke tålte det. Skulle bare ønske at helsestasjonen og legen der var mer til hjelp. Måtte finne alt ut på egenhånd - 19 år gammel. Viste seg jo i ettertid at han hadde refluks også. Jeg nevnte det på helsestasjonen, men de mente han hadde vært utmagret hvis han hadde det. Fikk han endelig utredet da han var 6 år og fremdeles gulpet. Hadde de hørt på meg den gangen så hadde det spart gutten min for mye smerter og ubehag. Og mest sannsynlig hadde han ikke hatt spisevegring heller. Endret 17. november 2013 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 husker ikke, MYE! Helt til.hun var 5 mnd. Omtrent på likt som hun ble "friskmeldt" fra såklat kiss/kidd syndrom. Der var altså det som var problemet her, og årsaken bak luft og mageplager. Hun var stiv i nakke og rygg. fikk heldigvis hyppig behandling fra 4 ukers alders av manuelmterapaut. Anonymous poster hash: 2cd21...dde
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Hver kveld fra 19 til 23. På slaget omtrent. Fra 3 uker til hun var ca 7 uker. Anonymous poster hash: 2ea22...da9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Sammenhengende fra 18.00 til 24.00 og mye ellers. Holdt på til hun var nesten 4 mnd. Anonymous poster hash: feb2f...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Ettermiddagene fra ca 17.00 til 00-01 på natten. Sov urolig med mat annenhver time fram til 05.00, så var han urolig hele dagen, men ikke hylskriking. Varte fram til ca fire mnd, og startet når han var ca en uke. Vi var ødelagte! Bare mannen min og meg som bysset, fikk ikke hjelp av noen i familien, de orket ikke komme på besøk for det var så bråkete. Gråt i tlf til min mor og ba på mine knær om hun kunne ta med de eldste ut på stranda en ettermiddag (fellesferien), men fikk nei fordi hun kunne ikke ha med barn på stranda for da fikk hun ikke lest i boka si. Var skikkelig bitter den perioden, og angret noen ganger på nr 3, selv om jeg tar tilbake de tankene i dag og elsker minstemann over alt på jord. Anonymous poster hash: 86d1d...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå