Gå til innhold

Hvor lenge må mannen lade før andre omgang hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig. 

Har møtt menn som kan kjøre på med engang, mens nåværende må vente lenge. Han kan, men jr er ikke helt med på det, så den blir fort slapp.. 

Anonymous poster hash: 7b53f...61b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 til 3 uker. En gang hadde vi opphold på 8 måneder.

Anonymous poster hash: 00e59...47f
Skrevet

til i morgen :D

Anonymous poster hash: b4254...cca
Skrevet

1-2 dager, før kunne han 6-7 ganger på rad...... hehe

Anonymous poster hash: 92582...c00
Skrevet

Hehe, sikkert 10 år siden vi hadde to runder i løpet av samme døgn så det aner jeg ikke ;)

Anonymous poster hash: da657...25a
Skrevet

Har vært sammen i 13 år nå, men vi er fortsatt så heite på hverandre at han klarer to runder rett etter hverandre uten pause hihi, deeeilig  :fnise:

Anonymous poster hash: a503e...940
Skrevet

Har hatt to ganger iløpet av samme da flere ganger i det siste. Da har det gått 6 timer mellom. Kunne nok prestert før, men av praktiske årsaker har vi ikke prøvd før ;)

Anonymous poster hash: f4ea6...97d
Skrevet

Ihvertfall to dager

Anonymous poster hash: 910e5...93d

Skrevet

Jeg har en duracell kanin i forhold til dere... It keeps on going and going osv.

Trenger ikke pauser, bare kjører på videre.

Skrevet

Tar vel et døgn

Anonymous poster hash: c592b...267

Skrevet

Husker ikke helt, er en stund siden, men kanksje 30 min -1 time.

Anonymous poster hash: b6870...153
Skrevet

Tja, han har en sykdom som påvirker potensen (ikke nevneverdig, men er jo til tider merkbart) Men kan da fint rekke 2-3 runder på en dag (med noen timer mellom hver runde)

For hans del går denne som anonym.

Anonymous poster hash: 36f36...1cf
Skrevet

Et par timer..så to ganger på en kveld klarer han fint.. en gang på sofaen og en gang etter at vi har kommet i seng..

Anonymous poster hash: bf9f1...969
Skrevet

Tja, han har en sykdom som påvirker potensen (ikke nevneverdig, men er jo til tider merkbart) Men kan da fint rekke 2-3 runder på en dag (med noen timer mellom hver runde)

2-3 runder på en dag høres ikke ut som en med problem med potensen?

Her har jeg aldri opplevd to ganger etter hverandre. Men kan ha en omgang på kvelden og en på morgenen, så i hvertfall 8 timer :P

Anonymous poster hash: 2cf46...87e

Skrevet

Fikk to ganger i morges. Da var det knapt ti min pause før han var klar igjen. Hehe ;)

Anonymous poster hash: 778af...e0e

Skrevet

2-3 runder på en dag høres ikke ut som en med problem med potensen?

Her har jeg aldri opplevd to ganger etter hverandre. Men kan ha en omgang på kvelden og en på morgenen, så i hvertfall 8 timer :P

Anonymous poster hash: 2cf46...87e

Det går i perioder, gode tider har vi 2-3 ganger daglig, mens tider hvor sykdommen påvirker for mye, så kan det fort gå 3-6 dager før det er mulig igjen. Men siden vi er inne i god tid nå, så falt svaret mitt på nettopp det ;) Er nok en grunn til at vi "leker kaniner" når han først er i slaget.

Derimot, så opplever vi ofte midt i akten at han blir slapp, nettopp pga sykdommen. Skulle nok skrevet dette som svar, men som sakt, vi er inne i gode tider nå ;)

Skrevet

Vanligvis 10-15 minutter. Gjør det som regel bare 2 ganger etter hverandre hvis han kommer på 1-2 minutt første gangen.

Men siste tiden har han vært så sliten at det knapt er mulig å få seg noe!!

Anonymous poster hash: 0a44b...7b2
Skrevet

den 2 gangen er det så lenge siden jeg har hatt noe med at det husker jeg ikke lenger :P holder med en gang for meg! :)

Skrevet

Han trenger ca 5 min, så er han klar igjen . Ikke alltid jeg er klar igjen så kjapt :-P

Anonymous poster hash: 90951...6c7

Skrevet

Han kan være klar igjen med en gang. Problemet er at han er altfor velutrustet, og jeg klarer ikke mer enn en gang annenhver dag eller sjeldnere, ellers blir jeg helt ødelagt nedentil.

Anonymous poster hash: dbd94...fa2
Skrevet

5-10min ca :D

Anonymous poster hash: ecaeb...6f8

Skrevet

15 min eller noe sånt som det:-) Gud, han er god i senga altså. Min deilige mann <3

Anonymous poster hash: 29f02...ecf
Skrevet

Er han kåt nok så trenge han ikke lade, da står den uansett :P 

Om ikke, så kansje noen minutter, men har vi hatt en heftig omgang så trenger jeg ofte like mye hvile ;) 

Får jeg orgasme så er det somregel jeg som sovner, ikke han  :P 

Anonymous poster hash: bda08...e30
Skrevet (endret)

Vi klarer fler runder etter hverandre:)

Noen ganger vil vi og andre ganger varte første gang så lenge at vi ikke orker.

Altså, han blir ikke slapp etter et samleie.

Endret av *SommerFrisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...