Gå til innhold

Aldri bra nok eller ??? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele slekta maste mange år om skole. "Skal du ikke ta en bachelor snart da?", så gjør jeg det. Nå som jeg har et halvt år igjen før graden er ferdig begynner de samme å mase om master. "For du skal vel ta det?" "Du begynner vel rett på? Ikke vits å vente..."

Får et barn, så begynner folk å mase om barn nr 2. (Noe som er litt sårt, da vi ikke klarer å få det til.... prøvd i 1,5 år.)

Når jeg begynner på bachelor begynner folk forresten også å mase om jobb. For jeg kan jo ikke BARE ta en bachelor, jeg må jo jobbe også, hvis ikke er jeg et dårlig og lat menneske.... (skaffet meg jobb)

Så var det lappen... masse mas der å i flere mnd, så det startet jeg opp med. (halvveis nå).

Så da sitter jeg her da, med 100% skole, 80% jobb, prøver desperat på barn nr 2, og prøver å få tid til kjøretimer.... i tillegg til barn, mann og hus... og da begynner folk å kommentere at huset ikke er prikkfritt vasket hele tiden og at jeg bør skaffe meg en HOBBY av alle ting....

Lei.... :( Jeg blir jo aldri "bra nok" uansett. 

Anonymous poster hash: ca01a...c5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke bry deg så mye om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 75e84...d7a

Skrevet

Hvorfor i all verden lar du andre mennesker styre livet ditt så til de grader?

Skrevet

Jeg synes at du har vært kjempeflink. Klapp på skuldrene!

Jeg har likevel et godt råd til deg, og det er at du KUN bryr deg om dine ønsker for livet :)

Det er kun du som bestemmer hvordan du vil ha det, så lenge du blir lykkelig

Gi blaffen i hva andre måtte mene, da kun du vet sannheten om deg selv.

Det er ikke meningen at du skal gjøre noe som helst for å glede/ imponere andre medvutdannelsen.

De som måtte mene noe annet, bør du helst styre unna for det det er verdt.

Anonymous poster hash: 58260...2c4

Skrevet

Hvorfor i all verden lar du andre mennesker styre livet ditt så til de grader?

Hadde jo faktisk tenkt å gå på skole og ta lappen uansett da.... og få et barn til. Greit med litt ekstra penger også. Skulle bare ønske at folk ikke maste så mye og hele tiden forventet mer. Hadde vært koselig hvis noen syntes jeg var LITT flink i det minste. 

Og akkurat nå trenger jeg ikke kommentarer på at jeg er uselvstendig på toppen av det hele. Litt teit at jeg må sitte her å forsvare meg.....

Anonymous poster hash: ca01a...c5d

Skrevet

Du burde virkelig ta valg som passer deg og din familie. Virkelig. På tide og bli voksen!

Anonymous poster hash: cd09c...711

Skrevet

For all del, du trenger da ikke forsvare deg overfor meg. Jeg bare leste innlegget ditt som at du gjorde det folk sa til deg, og nå er du utslitt, og da lurer jeg veldig på hvorfor i all verden du ikke kan bestemme selv. Ut i fra innlegget ditt virket det som om du klaget på at andreem aser på deg, men at du likevel gjør alt de sier du skal. Jobb ved siden av studiene for eksempel. Og jeg skjønner det ikke.

Det er lov å si nei, det er lov å si til folk at dette ikke er deres sak og det er lov å ta sine egne avgjørelser.

Skrevet

Jeg tror du er bra nok og du gir alt. Du må bare stoppe nå før du brenner deg ut.

Si til deg selv: Hvis jeg hadde 5 liv, så kunne jeg levd 4 av dem for andre.

Det har du jo ikke. Så ta det ene livet ditt og lev det slik DU mener.

Anonymous poster hash: 17616...8e1

Skrevet

Kritiser tilbake?

Anonymous poster hash: ebebd...0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...