Gå til innhold

Fra A til C...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går puppene tilbake til sin gamle størrelse? jeg er 16 og får jentami i desember.. typen min og alle rundt skjønner ikke hvorfor jeg klager fordi at brystene mine er nå oppe i C og det er 5 uker igjen til fødsel... Men de blir veldig tunge og jeg som alltid har vært ekkelt tynn burde bare ha A-B som størrelse men nå henger da altså halve brystet mitt utenfor bhen hvis jeg bruker B som er min vanlige størrelse ... Tallet til størrelsene er 75 så man kan forstå at jeg er veldig tynn av meg. hvis jeg skulle ha lagt på meg hadde jeg sett fram til lårene mine og armene mine.. er så spinkel så det ser kjempe dumt ut  :sukk:  :sukk:

Anonymous poster hash: e1af1...ce6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjell fra person til person, tror jeg. Men kan godt bytte c-en din mot mine "tomme lommer";-)

Anonymous poster hash: d0d3c...842

Skrevet

Hvis du er 16 og skal ha barn nå snart bør du fokusere og bekymre deg for andre ting en puppene dine...

Anonymous poster hash: 55c90...c09
Skrevet

Da du er ferdig med å amme sitter du igjen med noen skinnfiller som du nok får stappa inn i en b

Anonymous poster hash: c654c...2cc

Skrevet

Mine ser ganske vanlige ut etter 1 år med amming, ikke er de hengete heller. Kanskje bittelitt større.

Anonymous poster hash: 28142...605
Skrevet

Hvis du er 16 og skal ha barn nå snart bør du fokusere og bekymre deg for andre ting en puppene dine...

Jeg har ordnet alt sammen til jenta mi som jeg kan før hun kommer altså seng,bilsete,stellebord,klær og ekstra ting... og vogn da har jeg. blir fulgt opp av ahus hver uke og bor hos mine foreldre til hun er 2 år :) helsesøsteren som skal følge hun opp når hun kommer får jeg ikke møte før 26 november men ellers så får jeg ikke gjort så mye enn å sitte og tenke for meg selv, dessuten har jeg fått fødeplass og sendt inn fødebrev til jordmoren..

Anonymous poster hash: e1af1...ce6

Skrevet

Mine pupper ble mye større i svangerskapet, økte fra 75B til 80D (som i prinsippet er tre størrelser fordi cupen blir større når man blir større rundt). Enda ble de 1-2 størrelser større de første dagene med melk. Da jeg var ferdig med å amme, gikk de tilbake til sin gamle størrelse, men mye slappere enn før fordi huden var strukket så mye (de eneste strekkmerkene jeg fikk kom på puppene).

Anonymous poster hash: d9d1f...3ba
Skrevet

Anonym bruker, on 17 Nov 2013 - 18:49, said:

Saklig!

Akkurat som dette ene spørsmålet er det eneste hun tenker på 24/7. Anonymous poster hash: c1247...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...