Gå til innhold

Snart 12 fullgåtte, i helga har jeg ikke orka å gjøre noenting... :( jernmangel? Eller bare helt normalt? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er jeg ikke så langt som jeg tror eller så blir formen dårligere og dårligere for hver uke... Kjennes ut som jeg har blylodd i armer og bein... Vil bare sove... Så smått vondt i hodet... Spiser og spiser for tenker det skal øke energien, men nei... Jernmangel eller bare normalt....? Kan ikke huske jeg var så sliten og uten form de to forrige gangene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er jeg ikke så langt som jeg tror eller så blir formen dårligere og dårligere for hver uke... Kjennes ut som jeg har blylodd i armer og bein... Vil bare sove... Så smått vondt i hodet... Spiser og spiser for tenker det skal øke energien, men nei... Jernmangel eller bare normalt....? Kan ikke huske jeg var så sliten og uten form de to forrige gangene....

Skrevet

Kan jo hende du har jernmangel? Ta en test hos legen neste gang. Ofte føler man det er en magisk grense ved uke12, da skal kvalmen gi seg og energien komme tilbake. Men for min del kom ikke dette før i ca uke 15-16. Så det ordner seg sikkert snart :-)

Skrevet

Jeg har det helt likt som deg! Er snart 12 fullgåtte uker, kvalmen har blitt svakere, men er så utslitt og tung i kroppen. Vil også sove hele tiden. Skal egentlig begynne på jobb etter uker med sykmelding i morgen, men tror ikke jeg klarer. Lege på onsdag, så da finner jeg ut om jeg mangler noe. Tenker kanskje jern eller B12...?

Skrevet

Hm.. Spørs om jeg får stikke innom og ta en blodprøve.. Har time hos jordmor på onsdag..

Skrevet

Hm.. Spørs om jeg får stikke innom og ta en blodprøve.. Har time hos jordmor på onsdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...