Gå til innhold

Forkjølelse

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en baby på 8 mnd som har vært forkjølet nå i 2 uker. Han har tett nese og hoster voldsomt, men hadde kun feber de første dagene. Er det normalt at forkjølelsen henger så lenge i, eller bør jeg oppsøke lege. Allmenntilstanden er litt redusert, men det kan være på grunn av dårligere nattesøvn som følge av forkjølelsen (våkner ofte av hosten). Noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Hilsen trøtt mor som håper dette gir seg snart...

Anonymous poster hash: 02358...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig å være forkjølet i to uker på disse små. Det er ikke så mye legen kan gjøre med det. Satser på det snart er over :) God bedring til lille!

Anonymous poster hash: f07ad...7a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her; Ja har hørt fra andre at forkjølelse kan henge lenge i. Føler han har blitt verre de siste dagene med en stygg hoste, men ingen feber og brukbar form. Bør vi holde oss borte fra andre babyer sånn at ingen blir smittet? Hva med babysvømming? Bør jeg kontakte lege hvis det ikke blir bedring snart? (førstegangsmor ja)

Anonymous poster hash: 02358...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kontaktet lege siden du føler han har blitt litt verre. Min gutt var også forkjølet lenge i august med hoste... dro til lege og han hadde visst fått mellomørebetennelse også. Sier ikke at din har det altså... men bedre å kontakte lege en gang for mye enn for lite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om å ha med baby på 6 mnd nå på skole? Jeg jobber der, og er litt skeptisk grunnet influensasesong. Tenkt å bare ha henne i vogn og bli en 15 minutters tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...