Gå til innhold

når gjør dere alt klart til babyen? og bagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kransekakestanga

9 dager til keisersnitt. Har skrudd sammen seng og stellebord i dag. Klær er vasket og lagt i kommoden, men tror jeg har litt lite klær, får kjøpe mer da hun kommer.

Pakket klær til meg som jeg skal ha med på barsel, siden forrige fødsel startet før det planlagte keisersnittet. Det er vel det, vogna ligger i esken den kom i enda, pakker den ut da vi kommer hjem tenker jeg.

Annonse

Gjest Bjørketreet

Pakket bagen i forrige uke, jeg. Like greit! Jeg har ikke lagt oppi alt da, men har en liste med det som er pakket og det som mangler(div. ting jeg enda bruker), slik at det bare er å se på lista hva man må hive med seg :)

Alt utstyr har vært i hus noen uker, men har enda ikke montert seng eller stellebord, osv. Tenker å ordne dette i neste uke, 3 uker før termin. Er i uke 36 nå:)

Samtidig vet jeg at ikke det er verdens undergang om ikke alt i orden, det er bare så utrolig koselig å gjøre disse tingene ^_^

Det meste er klart her også, mangler kun å sette sammen sengen, montere bilsete og vognen venter på posten i morgen :) pakket bagen min og mini sin i dag så nå er det egentlig bare å vente. Er i ganske skranglete form og sover kun 4-5 timer i løpet av døgnet så godt å slippe å plutselig måtte stresse med disse tingene :) 37+1

Det meste er klart her også, mangler kun å sette sammen sengen, montere bilsete og vognen venter på posten i morgen :) pakket bagen min og mini sin i dag så nå er det egentlig bare å vente. Er i ganske skranglete form og sover kun 4-5 timer i løpet av døgnet så godt å slippe å plutselig måtte stresse med disse tingene :) 37+1

Har du egen bag til babyen? Hva er i den da? Trodde det holdt med noe å ha på baby på turen hjem, jeg. Har aldri tenkt på egen bag til han. :huh:

Anonymous poster hash: 0ffa3...f8e

Har du egen bag til babyen? Hva er i den da? Trodde det holdt med noe å ha på baby på turen hjem, jeg. Har aldri tenkt på egen bag til han. :huh:Anonymous poster hash: 0ffa3...f8e

Bag ble litt feil ord.. Hehe...har pakket en liten veske med klærne og dressen til hjemreise, samt et par bleier, da jeg hørte de på sykehuset var litt store og stive :)

Annonse

Her er siste innspurt i full gang:)

Klærne til babyen er lagt fram, begynnt på mine, lekegrind ferdig montert nå i kveld, så er det bare litt pussling igjen :) Kommer han nå er det slettes ingen krise:) mangler ikke noe vesentlig:)

Anonymous poster hash: 8c172...dd6

Her er siste innspurt i full gang:)

Klærne til babyen er lagt fram, begynnt på mine, lekegrind ferdig montert nå i kveld, så er det bare litt pussling igjen :) Kommer han nå er det slettes ingen krise:) mangler ikke noe vesentlig:)

36 uker idag foresten, men planlagt KS om snaue 3 uker :)

Er 38+2 og har hatt det meste klart i et par uker, men absolutt ALT klart siden lørdag. Det er på den ene siden litt kjedelig, for nå har jeg ikke så mye igjen å gjøre bortsett fra å vente, men på den andre siden er det deilig å ikke ha noe hengende over seg.

Er 36+5 og vasker ferdig alt av babytøy akkurat nå! Så da mangler jeg bare stellebord og seng, har vugge som kan brukes i starten så er ikke stress med seng. Men stellebord må på plass så kan jeg slappe av:)

Er 34+0 I dag og har skrudd opp seng og lagt stellematte oppå en kommode vi har på badet.Har kjøpt inn helt basic tøy i str 50 og 56. Orker ikke bruke så mye penger og energi på det før de har kommet og jeg ser hvor stor/liten de er. Har butikker i nærheten så får tak i alt jeg trenger når jeg vet litt mer. Dumt å kjøpe så mye som ikke kan bli brukt. Det gjorde jeg sist gang. Har ikke vasket disse enda, det burde jeg kanskje gjøre hehe.

Fødebagen er heller ikke klar i det heletatt. Kjøpt inn noen sokker og truser, og et par rommelige ammebher, men that's it. Må vel få den ferdig om ikke så alt for lenge.

Føler meg nesten litt for avslappet i forhold til uttstyr denne gangen. Men det er sikkert fordi jeg vet jeg kan få tak i det lett etterpå.

Er 35+0. Vasket babytøy i går, godt å ha det gjort og gleder meg til å legge de på plass i kommoden! Har det meste av utstyr i hus siden dette er nr 2, så gjennstår kun å vaske vogna og senga. Baggen en delvis pakket og bag til storebror er gjort klar.

Føler meg langt fra ferdig i huset, så er ikke redd for å bli arbeidsledig mot slutten. :-)

Er 35+0. Vasket babytøy i går, godt å ha det gjort og gleder meg til å legge de på plass i kommoden! Har det meste av utstyr i hus siden dette er nr 2, så gjennstår kun å vaske vogna og senga. Baggen en delvis pakket og bag til storebror er gjort klar.

Føler meg langt fra ferdig i huset, så er ikke redd for å bli arbeidsledig mot slutten. :-)

Må man Vaske vogna??

Må man Vaske vogna??

Hehe, neida. Er mer at understellet av vogna har vært i bruk frem til i høst, det er ikke rent for å si det slikt. :-) Vognbaggen trenger bare nytt laken, så er den klar til bruk. :-)

Har 3 dager igjen nå.

Bag er pakket da jeg alt har vært innlagt.

Seng og stellebord er satt opp. Skal vaske sengetøy og resten av klærne og legge på senga i morgen tror jeg.

Ting er ikke helt klart , men sånn passe. Går nok bra ;)

Er i uke 35 å alt står klart her! Fødebagen er også klar... Ennå en god måned igjen, men utrolig deilig å slippe å tenke på klær og seng, bag... Så nå kan han bare komme!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...