Gjest pupp and go Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hjemme, alle andre sover eller er ute. Jeg er noenlunde våken og opplagt, og har en haug med ting jeg egentlig burde fått unna. Forlengst. Men hva bruker jeg så tiden til?? *venter til sistelitenspøkelset henger over skuldra mi og jeg må sitte oppe til langt på natt med urdårlig samvittighet*
Gjest Kira Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Er også alene, mannen har tatt med seg ungene ut på tur. Jeg har vasket i huset siden kl 10, og nå lukter det god blanding av grønnsåpe og ribbe her Har tre senger igjen å skifte på, men ente opp i den ene nå gitt. Lykke til med alt du har å gjøre. Motivasjon sendes din vei!
Gjest pupp and go Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Åh, du er flink God lukt og rent og ryddig hus...mmm. Slikt får vike just nu - og det vises. Men det løper vel ingen steder. Jeg fikk til slutt kvittet meg med en dårlig samvittighet, nå skal neste til pers. Så senga! (yeah right, lov å ha trua)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå