Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Er det noen her som har lyktes med fryseforsøk? Og hvor mange innsett hadde dere før den satt? Skal i gang med første fryseforsøk nå, og kjenner at jeg har liten tro på at det skal gå.... Anonymous poster hash: 0721f...fe9
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Hei!Vet ikke om min historie er positiv eller negativ, men har en del erfaring med fryseforsøk.Etter første ivf fikk vi 6 egg på frys. Disse ble det ikke noe ut av. Nå skal det sies at disse eggene ble frosset ned i 2007 og legene på Riksen sier nå at det har skjedd mye med utviklingen de siste årene, at det er mye bedre sjans for å lykkes på tin-forsøk nå enn for noen år siden.Etter andre ivf fikk vi 8 egg på frys. Da vi hadde første fryseforsøk tinte de opp ett strå med 2 egg der ingen overlevde tining. Så tinte de opp ett til der begge overlevde tining, ble satt inn men festet seg ikke.Vi var derfor ikke i tvil om vi ville sette inn 2 dersom begge overlevde tining denne gangen, så det gjorde vi. Er nå gravid i uke 9 med tvillinger.....! Hadde virkelig ikke troen på dette jeg heller. Hadde jo ikke blitt noe ut av de 10 første fryseeggene. Nå har jeg begynt å tro at det er mer tilfeldig. Noen har jo kun ett egg på frys og blir gravid med det.Ønsker deg lykke til !!
camilla136 Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Gravid i uke 33 med fryseforsøk. Vi hadde bare ett nedfrosset og det satt gitt :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Godt å høre at det er mulig i allefall.. Ja, det er vel ikke slik at sjansene øker for hver gang en har et forsøk.. Er vel like stor sjans hver gang:) Alt handler vel om å finne det rette egget.. Håper bare at de er det rette egget de finner nå Anonymous poster hash: 0721f...fe9
mammadrøm Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg er også i gang med første fryseforsøk! Går på progynova nå, og får innsett ca 1/12. Vi har 2 egg nedfrosset i samme strå. Om begge overlever får vi lov til å sette inn to. Krysser fingrene for at i alle fall ett egg overlever slik at det blir innsett:-) Lykke til med forsøket:-)
ønsker*et*mirakel Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Hei, Jeg er gravid etter første fryseforsøket vårt. Vi hadde 3 embryo frosset ned, ett i hvert strå, etter mislykket fersk forsøk. Jeg hadde INGEN verdens tro på at vi skulle lykkes med et fryst embryo, men jammenmeg overlevde det første embryoet de tinte og jeg er 10 uker i morgen! Så det er mulig Masse lykke til med forsøket!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Vi har hatt 1 fryseforsøk. Der var det 2 egg og 1 som overlevde. Lyktes ikke. Nå er vi igang med fryseforsøk og har kun 1 egg. Kjenner at jeg ikke har troa på at det skal bli noe av det, men vi må da prøve
Ønsker en trekløver Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde to egg på frys, st.olavs tinte ett og jeg er nå 7+2. Så det er fullt mulig å lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå