Gå til innhold

Avføring OBS (detaljer)!

Anbefalte innlegg

Har hatt bløt avføring med litt rennende avføring først og etterpå. Selve avføringen er fast, men samtidig myk. Det lukter helt grusomt!! Samme gjør det når jeg promper. Har også en god del mageknip noe som sikkert er normalt i svangerskapet. Men reagerer litt på lukten og konsistensen. Spiser for det meste knekkebrød, frukt, rundstykker pga kvalme. Tar folat og tran. Har kjøpt biola nå å håper det hjelper, men er redd for bakterier i magen med tanke på lukta. Lukter som diaré jeg har når jeg har omgangssyke.

Anonymous poster hash: d8474...bed

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097408-avf%C3%B8ring-obs-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært så forstoppa jeg, får gått på do en dag, så er det gjerne 4-5 dager til neste gang. Veldig smertefullt og ubehagelig. Lukter også høgg av prompene som det kommer mange av. Mannen lurte på om jeg holdt på å råtne innvendig, haha! Jeg har ikke bekymret meg for at det skal være noe galt, men hvis du bekymrer deg er ho dette noe du kan ta opp med legen din! Trenger jo ikke flere bekymringer enn nødvendig i 1.trimester ;)

Anonymous poster hash: 83316...d90

tror ikke du skal bekymre deg for dette. virker som du spiser litt ensidig, kanskje derfor?

eneste jeg fikk i meg da jeg var kvalm og spydde var knekkebrød, og inni mellom fikk jeg i meg noe annet i ny og ne. jeg hadde også alt fra veldig bløt avføring til bare vann som kom ut. for min del gikk dette over så snart kvalmen forsvant og jeg spiste normalt igjen. det lukta også død og fordervelse av både promper og avføring, så der var jeg også lik deg. mageknip hadde jeg også, men det var sannsynligvis pga at jeg fikk i meg for lite mat. så mageknipen var magen som sa at den var sulten. 

anyway. ta likevel kontakt med lege dersom du er veldig bekymra og føler det er noe galt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...