Gå til innhold

hvor ofte tenker du på fødsel??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet seriøst ikke hvor lenge jeg klarer dette mer. vet jo at jeg ikke har annet valg enn å holde ut, men når jeg ser fremover og ser 2 hele uker til termin og kanskje enda mer da blir jeg deppa. har så vondt nå at jeg ikke klarer å gjøre noen ting. ikke kan jeg kjøre bil, ikke stelle barna, ikke handle, ikke husarbeid, ikke lage middag. føler meg så hjelpesløs. det er såvidt jeg klarer å gå så det gjør jeg minst mulig! blæææh.. gruer meg til tirsdag også, for da må jeg på time til JM, og jeg gruer meg til kjøreturen og parkering og gå inn på helsestasjonen.. .huff nå er jeg sutrete! jaja..

Hele tiden, ja. Jupps. Hele tiden. Er jeg våken, tenker jeg på fødsel (går og kjenner etter om jeg ikke får noen tak i korsryggen som kan tyde på at jeg snart får rier og ikke bare de hersens kynnerne). Når jeg sover drømmer jeg om fødsel, i tillegg til at jeg synes jeg våkner hele tiden for å kjenne etter om kynnerne ikke egentlig går bak i korsryggen og faktisk er rier...

Jeg håper både for min egen og de rundt meg sin skyld at dette snart er overstått, for jeg tror jeg begynner å bli nokså uutholdelig å være med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...