Gå til innhold

Min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en historie for seg selv. Dere som husker innlegget om snusen på kjøkkenbenken: dette er fortsettelsen.

Jeg velger å ikke bli sur. Gir han beskjed om å se hva han har lagt der og om å fjerne den. Dagen etter finner jeg snus i hele vaskemaskinen og denne gangen ble jeg rimelig sur fordi det var mitt tøy. De siste dagene har jeg gjort så og si alt hjemme, til og med ryddet etter han hadde besøk.

Så i dag har han av en uforståelig grunn ignorert meg heeele dagen og ikke bidratt med noe. Så vil han ha sex, får det og blir sur fordi jeg ville prate om det praktiske rundt den kommende tiden. Måtte si at jeg syns det var rimelig barnslig etter å ha ignorert meg i hele dag så da ble han sur og la seg på det andre rommet.

Begynner å mistenke at det er noe mye mer alvorlig. At han har dårlig samvittighet for noe. Sånn her pleier han ikke å være.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 10c26...ec5

Skrevet

Droppa hele mainnskiten:-p

Skrevet

Men, om han har dårlig sammvitighet for noe, burde han ikke være hyggeligere da ? 

(har ikke lest snus tråden din,men jeg er en snuser, og jeg kan si av erfaring. Snus glemmer man av litt "rundt omkring" noen ganger desverre :-/ ) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...