Gå til innhold

deppa fra noen dager før mensen kommer, til eggløsning. Slitsomt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er slitere grunnet dårlig premiering mannen. Rett før mensen kommer blir jeg deppa. Kjenner mensensmertene komme, vet vi ikke lykkes denne gangen heller. Slik føler jeg det i to uker, vil eggløsningen kommer. Da får jeg håp. Håpet varer nesten to uker, så kommer skuffelsen ved å ikke ha blitt gravid nå heller

Andre som har det slik også?

Anonymous poster hash: 45904...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er slitere grunnet dårlig premiering mannen. Rett før mensen kommer blir jeg deppa. Kjenner mensensmertene komme, vet vi ikke lykkes denne gangen heller. Slik føler jeg det i to uker, vil eggløsningen kommer. Da får jeg håp. Håpet varer nesten to uker, så kommer skuffelsen ved å ikke ha blitt gravid nå heller

Her er det omvendt. Når tanta kommer er jeg lei meg i et par dager, så slipper jeg taket på alt stress og prøver å tenke på noe annet. Da klarer jeg faktisk å kose meg en stund før EL nærmer seg og jeg begynner å tenke negativt å bli stressa igjen. Ikke bra..

Anonymous poster hash: d792e...e37

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt det helt likt som deg. Er enda deppa, EL kommer etter helga. Vi er vel "programmerte" til å få forhåpninger når man har EL, gleder meg til jeg kommer dit igjen for da slipper jeg all den håpløsheten jeg kjenner på nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...